استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت:ورزشکاران به عنوان پهلوانان و الگوهای موفق باید هم در حوزه ورزش و اخلاق و دیگر عرصه ها افرادی مرجع باشند.
کد خبر: ۲۹۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 09 September 2016
 به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرضا مروارید روز جمعه در آیین آغاز رقابت های آسیایی کاراته سبک شیتوریوکوگای اظهار کرد: پیروزی هر ورزشکاری در مسابقات بین المللی و جهانی موجب غرور و افتخار مردم است.

وی ادامه داد: وقتی ورزشکار ایرانی در رقابت های جهانی و المپیک و به کسب نشان و افتخار می شود همه مردم خوشحال می شوند و به ایرانی بودن خود افتخار می کنند.

استاندار ایلام افزود: ورزشکارانی که موفق به کسب افتخار در میدان های جهانی و المپیک می شوند، الگوهای جامعه خود خواهند شد.

مروارید گفت: این ورزشکاران به عنوان پهلوانان و الگوهای موفق باید هم در حوزه ورزش و اخلاق و دیگر عرصه ها افرادی مرجع باشند.

وی اضافه کرد: استان ایلام در سال های اخیر میزبان رقابت متعدد کشوری و آسیایی بویژه در رشته های رزمی بوده و امیدواریم شاهد توسعه ورزش قهرمانی در این استان با توجه به وجود استعدادهای فراوان در میان جوانان ایلام باشیم.

مسابقات آسیایی کاراته (سبک شیتوریوکوگای) در 2 بخش آقایان و بانوان از روز پنجشنبه در ایلام آغاز شد.

بیش از 90 ورزشکار زن و مرد (60 کاراته کای مرد و 30 کاراته کای زن) از پنج کشور افغانستان، ترکیه، لبنان، عراق و پاکستان به همراه نمایندگان کشورمان در رقابت های کاراته جام آسیا به میزبانی ایلام شرکت کرده اند.

رقابت های بخش بانوان روز پنجشنبه 18 برگزار شد و تیم کشورمان در رده های سنی پنجگانه توانست بیشتر عناوین برتر وزن های مختلف را کسب کرده و قهرمان جام آسیایی شود.

تیم کاراته بانوان کشورهای لبنان و افغانستان عناوین دوم و سوم این رقابت ها را کسب کردند و دیگر کشورهای حاضر در این رقابت ها هم در رده های بعدی قرار گرفتند. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار