در همایش تجلیل از دست اندرکاران اردو های راهیان نور دانش آموزی از 80 ، شامل روسای آموزش و پرورش، فرماندهان نواحی، مسئولان بسیج دانش آموزی، اردویی راهیان نور شهرستان ها و معاونان پرورشی آموزش و پرورش شهرستان ها تجلیل شد.
کد خبر: ۲۹۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸ 07 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سرگرد ایوب ناصری روز چهارشنبه در همایش تجلیل از دست اندرکاران اردو های راهیان نور دانش آموزی در هتل زاگرس ایلام اظهار کرد: برای اعزام این دانش آموزان از همکاری 203 نفر راوی و 190 طلبه و روحانی استفاده و در مجموع 211 دستگاه اتوبوس بکارگیری شده است.
 
وی افزود: این دانش آموزان از مناطق عملیاتی مهران، دهلران در استان ایلام و فتح المبین در جنوب کشور از 13 مهر تا 19 اسفند پارسال بازدید کرده اند.
 
سرگرد ناصری تاکید کرد: اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی در امنیت کامل برگزار شد و هیچگونه سانحه رانندگی برای کاروان های دانش آموزی این استان رخ نداد.
 
وی از برنامه ریزی این سازمان برای اعزام هشت هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی استان در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این افراد دانش آموزان اول و سوم مقطع متوسطه دوم هستند.
 
به گفته وی، اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی از 10 مهرماه آغاز و تا اول اسفندماه ادامه خواهد داشت.
 
در این آیین از 80 نفر از دست انداکاران آردوهای راهیان نور شامل روسای آموزش و پرورش، فرماندهان نواحی، مسئولان بسیج دانش آموزی، اردویی راهیان نور شهرستان ها و معاونان پرورشی آموزش و پرورش شهرستان ها تجلیل شد.
 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار