کد خبر: ۲۹۲۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 07 September 2016


معاون پیشگیری سازمان مدیریت بحران کشور گفت: استفاده از امدادهوایی در مواقع بحران ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، بهنام سعیدی ظهر امروز در حاشیه همایش »صدای آب نمی‌آید» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از مهمترین نیازهای کشور در زمان بحران استفاده از امدادهوایی است،‌ تأکید کرد: در این راستا بهره‌مندی از امداد هوایی در مواقع بحران در کشور به عنوان یکی از مهمترین نیازها باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا نیز تفاهم‌نامه‌های منعقد شده است، افزود: بر این اساس و با تمهیدات اندیشیده شده امداد هوایی در مناطق مختلف کشور در مواقع بحران پیش‌بینی شده است.

سعیدی همچنین از به عقد قراردادی از سوی مرکز فوریت‌های پزشکی کشور با ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد و افزود: در مواقع بحران از ظرفیت‌های این مهم نیز استفاده می‌شود.

معاون پیشگیری سازمان مدیریت بحران کشور تأکید کرد: براساس این تفاهم‌نامه مقرر شده تا همه نیازهای امدادهوایی بنا به ضرورت از قبیل آتش‌سوزی جنگل‌ها در اختیار مدیریت بحران کشور قرار گیرد.

سعیدی در ادامه سخنان خود به یکی از حوادث طبیعی مهم اشاره کرد و بیان داشت: بحث ریزگردها و پدیده گرد و غبار یکی از مهمترین پدیده‌هایی است که امروز شاهد آن هستیم.

به گفته وی باید با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های اساسی مقابله جدی با این پدیده داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار