تابناک سیستان و بلوچستان/ رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر گفت: از ابتدای سال تاکنون 532 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر وارد شده است.
کد خبر: ۲۹۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۹ 07 September 2016
مهدی کیخا اظهارکرد: از ابتدای سال تاکنون 617 پرونده مورد بررسی قرار گرفته و مختومه اعلام شده که 85 پرونده مربوط به سال گذشته است.
این مسئول ادامه داد: از این تعداد فقره پرونده 339 پرونده مربوط به کالا و خدمات، 186 پرونده قاچاق، هفت پرونده بهداشت دارو درمان و دام پزشکی بوده است
وی بیان کرد:متخلفین در حوزه های کالا و خدمات، بهداشت دارو و درمان، دام پزشکی و قاچاق کالا به میزان 48 میلیارد و 468 میلیون و 607 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت و شکات خصوصی محکوم شده اند.
کیخا افزود: بیشترین تخلفات در شهرستان ایرانشهر مربوط به قاچاق کالا ، عدم درج قیمت و گران فروشی بوده است.
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر اذعان کرد: طرح نظارتی بازگشایی مدارس در شهرستان ایرانشهر آغاز شده که نقطه هدف در اجرای این طرح در خصوص قیمت لباس فرم، شهریه در مدارس و بهداشت مدارس است.
وی اظهار کرد: شهروندان ایرانشهری و توابع آن میتوانند هرگونه شکایت و یا گزارش در حوزه مدارس را به سامانه دریافت شکایت تعزیرات حکومتی به شماره 5000515010 ارسال کنند تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار