معاون ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آموزش و پرورش به دنبال پرورش استعدادهای دانش‌آموزان در مناطق عشایری است.
کد خبر: ۲۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶ 29 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی طاهره عرفانیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه استانی «تلاشگران امروز، برگزیدگان فردا» در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: وظیفه آموزش و پرورش تعلیم و تربیت و رشد دانش‌آموزان در ابعاد مختلف آموزشی و پرورشی است.

معاون ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه توجه به رشد خلاقیت‌ها و توانمندی‌های دانش‌آموزان را سرلوحه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی قرار داده‌ایم، تصریح کرد: علاوه بر فعالیت‌های رسمی آموزش و پرورش ما نیاز به فعالیت‌های مکملی داریم که بر مبنای خلاقیت‌ها و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان باشد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به دنبال پرورش استعدادهای دانش‌آموزان به ویژه در مناطق عشایری است، عنوان کرد: یکی از پر استعدادترین و خلاق‌ترین دانش‌آموزان در مراکز آموزشگاهی ما دانش‌آموزان عشایری هستند که در راستای نشان دادن توانمندی آنان نمایشگاه استانی تلاشگران امروز، برگزیدگان فردا در سبزوار برگزار شد و دستاوردهای دانش‌آموزان عشایری سراسر استان در آن به نمایش گذاشته شده است.

عرفانیان با بیان اینکه این آثار در رشته‌های پژوهشی، نقاشی، قالیبافی و صنایع دستی و ... به دبیرخانه ارسال و به معرض عموم گذاشته شده است، عنوان کرد: بیش از 120 اثر به دبیر خانه ارسال شده که پس از داوری و بررسی آثار برتر به استان ارسال می‌شود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه توجه به استعدادهای دانش‌آموزان عشایر و روستایی یک ضرورت مهم است، افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که در این زمینه داریم شاهد رشد روز افزون استعدادها و خلاقیت‌های دانش‌آموزانمان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار