کنایه تاجگردون به برخی مدیران:
اگر فقط لیشتر و فاز یک امامزاده جعفر راه بیفتد چند ده میلیارد تومان فقط درآمد مستقیم مردم افزایش پیدا می‌کند. عدد افزایش درآمد بیشتر از کل یارانه یک سال کل شهرستان ماست!!
کد خبر: ۲۹۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷ 04 September 2016
غلام رضا تاجگردون در گزارشی ،مهمترین فعالیت های کاری خود را در این یک هفته ای که مجلس تعطیل بوده است را توضیح داده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و یویراحمد، غلام رضا تاجگردون که در انجام کارها و همچنین گزارش کارهایش از نظم خاصی پیروی می کند، اینبار با ارائه گزارشی مفصل ، فعالیت هایی که در مدت یک هفته ای حضور در حوزه ی انتخابیه انجام داده است را بصورت منظم و روزانه به موکلین خود و رسانه ها ارائه داده است.
تاجگردون در بخشی از این گزارش که مربوط به روز جمعه دوازدهم شهریور ماه است، به نکته ای اشاره می کند که هر چند در گزارشی روزانه ارائه شده است اما واقعیتی مهم را بیان می کند و آن هم پیگیر نبودن مسئولین استانی است! واقعیت این است که برخی مسئولین استان در اندازه ای نیستند که بتوانند ، استانی محروم را با استفاده از فرصت هایی که گاهی  به دست می آید ، از این وضعیت خارج کنند.
شاید منظور تاجگردون این نکته نباشد اما به نظر می رسد با بودن نمایندگان پرکار و پیگیری مانند عدل هاشمی و غلام رضا تاجگردون ، وجود مدیرانی قوی و پیگیر ، برای نجات این دو حوزه ی استان (کهگیلویه و گچساران) که نیاز به جدیت و تلاش مضاعفی دارند ، ضروری است.
در گزارش روز دوازدهم تاجگردون اینگونه آمده است:
ساعت 6 و نیم صبح از جلوی هتل عازم امامزاده جعفر شدیم و با حضور کارفرما، مشاور و پیمانکاران طرح آب‌رسانی به امام‌زاده جعفر و خان احمد را بررسی کردند. موضوعات خوبی مطرح شد. وقتی می‌بینم با چه تلاشی این آب روی زمین آمده و امکان آبیاری ۳۵۰۰ هکتار زمین وجود دارد و آب به زمین نمیرسه حرص می‌خورم. مگه ما چقدر امکانات داریم. من که شبانه‌روزم شده همین کارها... بخدا اگر مسئول این ادارات و استان بودم یه لحظه نمی‌خوابیدم تا این طرح‌ها به نتیجه برسد. به‌راحتی قابل‌محاسبه است اگر فقط لیشتر و فاز یک امامزاده جعفر راه بیفتد چند ده میلیارد تومان فقط درآمد مستقیم مردم افزایش پیدا می‌کند. عدد افزایش درآمد بیشتر از کل یارانه یک سال کل شهرستان ماست!! به‌هرحال بازهم تلاش می‌کنیم و انشالله بتوانیم در ۴ سال آینده ۱۲ هزار هکتار را آبی کنیم.

ازآنجا به باشت رفتیم و بازدیدی از دشت باشت داشتیم و اینکه سفره‌های زیرزمینی درهرحال پایین رفتن است را بررسی کردند. آبدهگاه و امکانات منطقه بازدید شد و برای جلسه بعد به گچساران برگشتیم و در یک جلسه گزارش خوبی از مهندس مصلح داشتیم. دقیق‌تر مسائل دشت لیشتر را مطرح کردند و قرار شد در هفته بعد در تهران با حضور دیگر مسئولین گزارش بررسی شود.

آقایان قرار شد عصر از اهواز برگردند، من هم قرار بود فردا از گچساران برگردم. ولی اطلاع دادند که شنبه صبح جلسه‌ای در تهران دارم و ناگزیر شدم با آقایان، خسته به تهران برگردم. مسیر هوا طوفانی بود و پرواز سخت ولی خدا را شکر بی‌خطر نشست و خوشحالم که در چند روز فشرده چند کار خوب با حضور تعدادی از مسئولین خوب انجام شد...

افتادگی کن تا مردمانت عزت یابند...

در پایان این گزارش و چند نکته:

فشردگی بیش‌ازحد کارها اجازه نداد بسیاری از بزرگان خوب شهرستان‌هایم را که امر فرمودند دیدارهایی داشته باشیم، زیارت کنم. باید از آنان پوزش بطلبم و میدانم به دلیل اینکه می‌دانند قصورم از سر اجبار و کار عموم است می‌بخشند و قطعاً آثار این نوع کارها برای آنان نیز ارزشمندتر است.
در ایام گذشته تعدادی از همشهریان عزیزم به رحمت ایزدی پیوستند و نتوانستم حضوراً خدمت بستگانشان رسیده و عرض تسلیت بگویم. امیدوارم مرا به دلایل فوق ببخشند.
خیلی تمایل دارم مردم و موکلین عزیزم بخصوص در حوزه باشت بیشتر به من اجازه دهند وقتی مهمان ملی دارم بیشتر در خدمت آنان باشم و اجازه دهند با آسودگی بیشتری موضوعات، طرح‌ها و ایده‌ها را در بازدید میدانی به آنان منتقل کنم که متأسفانه برخی اوقات این فرصت به من داده نمی‌شود و مردم ازهرجهت ضرر می‌کنند.
در آخر اینکه در دوره قبل، آمدن چند وزیر به گچساران حسادت برخی را برانگیخت و احساسات مردم عزیز و دوست‌داشتنی بویراحمد را تحریک کردند (که البته مردم با رأیشان چه در یاسوج و چه در گچساران نشان دادند به این موضوعات توجه نمی‌کنند) و گفتند عزتمان زیر سؤال می‌رود. به خودم قول دادم وزیر به گچساران نیاید مگر برحسب ضرورت و فقط معاونین وزرا و مسئولین پایین‌تر از وزیر تشریف بیاورند. گویا این را هم برخی برنمی‌تابند و عزتشان خدشه‌دار می‌شود.

آقایان عزیز؛ افتادگی کن تا مردمانت عزت یابند...
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار