استاندار قم:
استاندار قم با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای تکمیل تالار شهر گفت: این مجموعه با تمام ویژگی‌ها با حفظ بهره‌مندی هنری و فرهنگی به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷ 04 September 2016
به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی عصر امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی اظهار داشت: در زمینهٔ مد و لباس کار بر زمین مانده زیاد است که باید با حفظ ارزش‌های حاکم این موضوع را پیش ببریم و در زمینه نیاز روز قدم برداریم.

استاندار قم افزود: امیدواریم در حوزه موسیقی نیز باید در چارچوب ارزش‌های اسلامی به این موضوع توجه شود و بستر آن برای علاقه‌مندان فراهم شود چرا که این موضوع یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

وی با تأکید بر اینکه باید زمینه برای حضور هنرمندان در حوزه‌های مختلف فراهم شود تصریح کرد: در زمینه هنری باید به نیاز جامعه پاسخ داده شود.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای تکمیل تالار شهر گفت: این مجموعه با تمام ویژگی‌ها با حفظ بهره‌مندی هنری و فرهنگی به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

صادقی ادامه داد: به جهت موفقیت بخش خصوصی در مدیریت مراکز هنری مجموعه تالار شهر در فرایندی در اختیار هنر دوستان قرار می‌گیرد تا شاهد رشد و شکوفایی در استان شاهد باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار