کد خبر: ۲۸۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 03 September 2016
تابناک / مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه تجهیز و نوسازی مدارس یکی از ارکان مهم توسعه علم و دانش در جامعه است گفت: مسکن مهر رشت نیازمند بیش از ۲۰ مدرسه در مقاطع مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان امروز (13 شهریور) در نشست شورای اداری آموزش و پرورش استان در سالن جلسات استانداری گیلان اظهارکرد: تجهیز مدارس استان از برنامه های مهم آموزش و پرورش در راستای ارتقاء علم و دانش در جامعه است.

 

وی با بیان اینکه خیرین متعددی جهت تجهیز و راه اندازی مدارس در استان فعالیت می کنند گفت: مسکن مهر در رشت با کمبود مدرسه مواجه است.

 

حاجتی اذعان کرد:ساخت مدرسه در مسکن مهر رشت نیازمند کمک خیرین مدرسه ساز است.

 

وی اضافه کرد: مسکن مهر رشت نیازمند بیش از 20 مدرسه است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر اینکه همایش خیرین مدرسه ساز سالانه در گیلان بر گزار می شود اماخروجی مطلوبی ندارد افزود: پیش بینی می شود این همایش با ظرفیت داخل استانی و خارج استانی باشکوه تر در تهران برگزار شود.

 

حاجتی تصریح کرد: رفت و آمد دانش آموزان در محدوده مسکن مهر رشت 100 میلیون تومان بر آورد هزینه برای دانش آموزان دارد در حالی که بر اساس پیگیری های صورت گرفته، اولیاء دانش آموزان در آن منطقه کم بضاعت بوده و قدرت پرداخت هزینه رفت و آمد را ندارند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر اینکه مسئولان استانی  رفاهیات لازم جهت رفت و آمد دانش آموزان آن منطقه را فراهم کنند گفت: نصف هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان مسکن مهر توسط سرانه دانش آموزی پرداخت خواهد شد و مابقی نیازمند توجه مسئولان دستگاه های ذی ربط است.

 

وی به آغاز سال تحصیلی اشاره و اظهارکرد: یکصد و 40 جلد کتاب جدید در سال نوتحصیلی در مقاطع مختلف تالیف و ارائه خواهد شد.

 

حاجتی اضافه کرد: نوای زنگ آغاز سال تحصیلی در مدرسه شهید انصاری رشت برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار