مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام ازجریمه 139میلیونی ریال قاچاق سیگارخارجی درایلام خبرداد.
کد خبر: ۲۸۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 01 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛نعمت اله بیرانوندی اظهار کرد:جریمه نقدی 139 میلیون و 890 هزار ریالی علیه قاچاقچیان سه تخلف عرضه کالای دخانی قاچاق اعمال شد.
 
وی افزود: چندی پیش پلیس آگاهی شهرستان ملکشاهی دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز متهمان دو پرونده را که در مجموع 68 هزار نخ سیگار خارجی را بصورت غیر قانونی حمل و نگهداری کرده بودند به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ایلام ارجاع داد.
 
بیرانوندی تاکید کرد: این پرونده ها در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز در دست رسیدگی قرار گرفت و پس از انجام تشریفات قانونی و احراز تخلف متهمان پرونده علاوه بر ضبط کالا در مجموع 85 میلیون و 80 هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند. به گفته وی، در راستای برخورد با متخلفان عرصه قاچاق کالا دخانی یک فقره پرونده دیگر نیز توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان ایلام به این اداره کل ارجاع گردید.
 
وی یادآور شد: در جریان این پرونده متهمان 14 هزار و 180 نخ سیگار خارجی و 250 بسته تنباکوی قلیان خارجی را حمل و نگهداری کرده بودند.
 
وی گفت: پس انجام تحقیقات و تشریفات قانونی در شعبه ویژه قاچاق تعزیرات حکومتی ایلام منجر به محکومیت متخلفان این پرونده به مبلغ 54 میلیون و 810 هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.

**
روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان ایلام همچنین از روز بدون تخلف در جریان انجام گشت های مشترک طرح سلامت تعزیرات حکومتی ایلام خبر داد.
 
در این روز مراکز درمانی و بهداشتی، دارویی سطح استان همراه با دستگاه های مرتبط نظارتی و نمایندگی و کارشناسان این دستگاه ها از جمله سازمان نظام پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام در قالب گشت مشترک بازرسی شدند.
 
طی این بازرسی ها چند مرکز درمانی مورد بازرسی و نظارت قرار گرفتند که در موردی از این بازرسی ها یکی از کلینیک های دولتی توسط گشت مشترک طرح سلامت مورد بازرسی قرار گرفت و از بخش های مختلف آن بازدید بعمل آمد.
 
مدیریت کلینیک مورد نظر از بدو ورود اکیپ گشت در معیت اعضای گشت با ایشان همراهی کرده و اطلاعات لازم را ارائه داد.
 
در بازدید از بخش های مختلف این مرکز همچون آزمایشگاه، داروخانه، رادیولوژی، اتاق احیا، تزریقات و بخش جراحی بازدید بعمل آمد و با وجود ازدحام بیماران و مراجعه کنندگان، موردی از تخلف در این مرکز درمانی دیده نشد و وضعیت رعایت موازین و مقررات اداری و بهداشتی لازم الرعایه مطلوب ارزیابی شد.
 
چنانکه از نظر کیفیت مواد و داروهای مصرفی در بخش هایی که مورد استفاده قرار می گیرند مانند دندانپزشکی رعایت اصول بهداشتی در محیط و فضای اداری و درمانی و وسایل و ابزار پزشکی، حضور مسئول فنی در واحدهای مورد نیاز چون داروخانه و همچنین عدم وجود داروی غیرقابل مصرف و خارجی، عدم دریافت وجه اضافی، رعایت حقوق مراجعان و بیماران وضعیت مطلوبی را داشت./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار