کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: در 24 ساعت گذشته فرودگاه بجنورد با ثبت 22 میلیمتر بارش باران، بیشترین میزان بارندگی را در بین ایستگاه های این استان واقع در شمالشرق کشور داشت.
کد خبر: ۲۸۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 31 August 2016
مهری هاشمی دوین روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در همین مدت زوارم شیروان با 10.8 میلیمتر، کوسه با 5.8 ،گرمخان با 2.1میلیمتر، مایوان فاروج با 2.5 و شیروان با یک میلیمتر بارندگی داشته اند.
وی گفت: براساس پیش بینی ها وزش باد، افزایش موقت ابر در ارتفاعات و بارش پراکنده باران در 24 ساعت آینده در این استان دور از انتظار نیست.
به گفته این کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان شمالی: در 24ساعت گذشته کوسه با 9درجه سانتی گراد خنک ترین و آشخانه با 24درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان بوده است .
هاشمی افزود: درهمین مدت بیشینه دمای هوای بجنورد مرکز خراسان شمالی 30درجه سانتی گراد و کمینه دمای آن 14 درجه سانتی گراد بوده است.
بارش رگباری باران عصر سه شنبه در بجنورد موجب آبگرفتگی معابر و 12 واحدمسکونی این شهر شد که نیروهای امدادی به70 حادثه دیده امدادرسانی کردند.
امدادگران جمعیت هلال احمر با 5 دستگاه موتور آب، عملیات تخلیه آب از منازل شهروندان گرفتار و محاصره شده در آبگرفتگی در شهر بجنورد را انجام دادند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار