رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه؛ از اعزام هشت ورزشکار کرمانشاهی به مسابقات پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل خبر داد.
کد خبر: ۲۸۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 30 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا؛عزت الله پرنیان اظهار کرد: هشت ورزشکار کرمانشاهی در سه رشته دو و میدانی، قایقرانی و فوتبال هفت نفره به مسابقات پارالمپیک 2016 ریو اعزام می شوند.
وی افزود: محمد خالوندی، مهران نکویی مجد و علی الفت نیا در دو و میدانی و به ترتیب در ماده های پرتاب نیزه، پرتاب وزنه و پرتاب طول، شهلا بهروزی راد در رشته قایقرانی آب های آرام و مسلم اکبری، بهنام سهرابی، مسلم خزایی و جاسم بخشی در رشته فوتبال هفت نفره ورزشکاران اعزامی از کرمانشاه به رقابت های پارالمپیک هستند.
پرنیان یادآوری کرد: استان کرمانشاه با داشتن هشت ورزشکار پس از تهران که 14 ورزشکار دارد بیشترین اعزامی را به مسابقات پارالمپیک ریو خواهد داشت.
رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه همچنین در خصوص زمان برگزاری مسابقات ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در رقابت های پارالمپیک نیزگفت:دوومیدانی کاران کرمانشاه شامل محمد خالوندی در پرتاب نیزه و مهران نکویی مجد در پرتاب وزنه روز 22 شهریور و علی الفت نیا در پرش طول روز 23 شهریور به مصاف رقبای خود می روند.
وی افزود: همچنین شهلا بهروزی راددرقایقرانی نیز روز 24 شهریور در دور مقدماتی مسابقاتش را آغاز و درصورت صعودبه فینال درروز 25 شهریور برای کسب مدال تلاش می کند.
پرنیان در خصوص تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران که چهار فوتبالیست کرمانشاهی عضو آن هستند، نیز گفت:این تیم دردور مقدماتی با کشورهای آرژانتین و آمریکا و هلند همگروه شده است که تاریخ مسابقات متعاقبا اعلام می شود.
رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه همچنین از اعزام مجتبی جوهری مدیرکل ورزش و جوانان استان به رقابت های پارالمپیک 2016 ریو و به منظور همراهی ورزشکاران کرمانشاهی خبر داد.
وی گفت: مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی ایران به رقابت های پارالمپیک ریو فردا بعد ازظهر در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار و سپس 111 ورزشکار راه یافته به مسابقات از طریق دوبی امارات عازم ریودوژانیرو برزیل محل برگزاری مسابقات خواهند شد.
مسابقات پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو از 18 تا 28 شهریور امسال برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار