دکتر علی اکبر باقری خلیلی خبر داد:
در بیستمین المپیاد قطب 2، در مجموع 283 دانشجوی دختر و پسر در 16 رشته‌ی تحصیلی و در قالب تیم های پنج گانه با یکدیگر به رقابت خواهندپرداخت و در صورت کسب نمره‌ی لازم برای رقابت با دانشجویان برگزیده‌ی سایر...
کد خبر: ۲۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 28 April 2015
 بیستمین المپیاد علمی- دانشجویی قطب 2 کشور به مرکزیت دانشگاه مازندران در روزهای پنج شنبه و جمعه 10 و 11 اردیبهشت ماه 1394  برگزار خواهدشد.
به گزارش تابناک دکتر علی اکبر باقری خلیلی مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه و مدیر اجرایی المپیاد با اعلام این خبر، گفت: زمان پذیرش داوطلبان دانشگاه­های عضو قطب 2 کشور از ساعت 16 تا 20 روز چهارشنبه 09/ 02/1394بوده که دانشجویان به همین منظور می توانند به مکان پذیرش واقع در  بابلسر- خیابان پاسداران- سازمان مرکزی دانشگاه مازندران مراجعه کنند.

مدیر اجرایی المپیاد به داوطلبان تاکید کرد: به همراه داشتن کارت دانشجویی در زمان پذیرش تیم‌ها برای ورود به جلسه­ی آزمون و معرفی‌نامه برای سرپرستان تیم‌های اعزامی، الزامی است.

دکتر علی اکبر باقری خلیلی در ادامه خاطر نشان کرد: در بیستمین المپیاد قطب 2، در مجموع 283 دانشجوی دختر و پسر در 16 رشته‌ی تحصیلی و در قالب تیم های پنج گانه با یکدیگر به رقابت خواهندپرداخت و در صورت کسب نمره‌ی لازم برای رقابت با دانشجویان برگزیده‌ی سایر قطب ها به المپیاد کشوری راه خواهند یافت.

 یادآور می شود: دانشگاه های مازندران، گیلان، گلستان، علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، پیام نور مازندران، غیرانتفاعی شمال، غیر انتفاعی علوم و فنون مازندران، صنعتی نوشیروانی بابل، گنبد کاووس، پیام نور قزوین، امام خمینی(ره) قزوین و دانشکده فنی کاسپین فومن عضو قطب 2 کشور می باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار