اعتراض کامیون داران:
کامیون داران تاکستان نسبت به دریافت حق کمیسیون اضافی باربری ها از رانندگان اعتراض کردند و خواستار رسیدگی مسئولان به این موضوع شدند.
کد خبر: ۲۸۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲ 27 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، جمعی از رانندگان کامیون های باربری ها عصر جمعه در اعتراض به دریافت حق کمیسیون باربری اعتراض کرده و خواستار رسیدگی مسئولان به این موضوع شدند.

رضا طاهرخانی رئیس انجمن کامیون داران تاکستان در این باره به خبرنگار مهر گفت: حق کمیسیون متعارف ۱۳درصد است که باربری ها برای دادن بار، کامیون داران را مجبور به پرداخت ۳۰ درصد کرایه به عنوان حق کمیسیون می کنند.

وی ادامه داد: این دریافت های نامتعارف موجب شده است رقابت منفی بین رانندگان کامیون اتفاق بیفتد و آنها برای اینکه باربری ها، بار را در اختیار آنها قرار دهند کمیسیون بیشتری پرداخت کنند.

سعید رحمانی یکی از این رانندگان هم حق کمیسیونهای اضافی را نوعی رشوه دانست و اضافه کرد: رانندگان غیر بومی برای اینکه خالی به سمت مبدا خود باز نگردند و مدت طولانی در صف نباشند با پرداخت حق بیمه بیشتر بار را از آن خود می کنند.

به همین دلیل بعد از ظهر جمعه حدود ۱۰۰ تن از رانندگان کامیون در شهر تاکستان در اعتراض به این دریافت های اضافی از طریق باربریها در محدوده ای در بالای کمربندی این شهر تجمع کردند.

رانندگان از فرماندار شهرستان درخواست کرده اند تا ضمن رسیدگی به این مشکل نظارت بیشتری بر کارها صورت گیرد و در صورت تداوم این شرایط قادر به پرداخت حق بیمه های خود نخواهند بود و کارتهای هوشمندشان باطل خواهد شد.

در شهر تاکستان پنچ باربری فعالیت دارد که با توجه به صنعتی بودن این شهرستان ظرفیت جابجایی کالا نیز بالاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار