همزمان با هفته دولت
مجتبی جمالی فرماندار کردکوی در مراسم کلنگ زنی وافتتاحیه متمرکز پروژه‌های عمرانی شهرستان کردکوی اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر نماد این خدمت صادقانه در نظام جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۲۸۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 25 August 2016

همزمان با هفته دولت، ۴۸ پروژه عمرانی،اشتغالزایی و اقتصادی در شهرستان کردکوی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

 مجتبی جمالی فرماندار کردکوی در مراسم کلنگ زنی وافتتاحیه  متمرکز پروژه‌های عمرانی شهرستان کردکوی اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر نماد این خدمت صادقانه در نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به برخی از مهم‌ترین خدمات نظام جمهوری اسلامی در 37 سال گذشته و اشاره به خدمات ارزشمند دولت در کشور، استان و شهرستان افزود: در دولت یازدهم در سطح شهرستان اقدامات شایسته‌ای انجام شده، مانند تخصیص150میلیارد ریال اعتبار در بخش عمرانی و 250میلیارد ریال در بخش اشتغالزایی و در مجموع 400 میلیارد ریال از اهم فعالیت‌های دولت در سال 93 است.

فرماندار کردکوی مجموع مهم‌ترین اقدامات انجام شده در این بخش‌ها در سال 94 را حدود 480 میلیارد ریال و پروژ‌های در حال افتتاح در هفته دولت سال 95 را 250 میلیارد ریال در بخش عمرانی و اقتصادی و اشتغالزاوی اعلام و تصریح کرد: ارائه این خدمات در حالی است که برای کاهش شدید بهای نفت در بازارهای جهانی و وجود تحریم‌های ناجوانمردانه کشور و دولت خدمتگذار با کاهش شدید اعتبارات و محدودیت‌های اقتصادی مواجه است.

وی گفت: فاز نخست اجرای طرح هادی در بیش از 85 درصد روستاهای بخش مرکزی انجام شده و در سال جاری نیز تاکنون با مشارکت دهیاری‌ها با بنیاد مسکن در 6 روستای بزرگ شهرستان طرح هادی اجرا شده است.

فرماندار کردکوی با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال نیز 48 پروژه مهم در بخش‌های عمرانی و اقتصادی که امروز افتتاح متمرکز پروژه‌ها با اعتباری بیش از 260 میلیارد ریال و اشتغالزایی 92 به بهره‌برداری رسید، که در بخش اقتصادی شامل 2 واحد مرغ گوشتی، تولید ظروف یکبار مصرف، تولید روغن موتور، تولید لنت ترمز است و در بخش عمرانی نیز ابلاغ طرح جامع شهرکردکوی،اجرای طرح هادی در 6 روستای بزرگ سطح شهرستان ،اجرای 201 واحد مسکن خود مالک ، روکش آسفالت ، طرح آبخیزداری سازه سنگی ملاتی و کلنگ‌زنی آب شرب مجتمع دنگلان غیره است.

جمالی پیگیری تکمیل عملیات چند پروژه ملی شهرستان شامل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد شهر کردکوی و چها بانده کردن جاده کردکوی به بندرترکمن و آسفالت مسیر پارک جنگلی، درازنو و رادکان را از مهم‌ترین موارد فعالیت‌های شهرستان اعلام و اظهار امیدواری کرد: با تخصیص مناسب اعتبارات مصوب عملیات اجرایی آن در یک‌سال آینده به اتمام برسد.

وی به توجه بیش از پیش دولت در بخش بهداشت و درمان و طرح تحول سلامت اشاره کرد و افزود: ساخت کلینک تخصصی بیمارستان کردکوی در مدت 6 ماه، افزایش 6 تخت ICU و 5 تخت nicu، تامین انواع تجهیزات بیمارستانی به ارزش  300میلیارد ریال، بازسازی بخش زایمان و غیره را از اهم فعالیت‌های دولت در این بخش است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار