فرمانده سپاه نهاوند گفت: عملیات اجرایی نصب ۸۵۰ تابلو و تمثال ۸۵۰ شهید نهاوند با همکاری کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شهرداری نهاوند آغاز شد.
کد خبر: ۲۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 27 April 2015
فرمانده سپاه نهاوند گفت: عملیات اجرایی نصب ۸۵۰ تابلو و تمثال ۸۵۰ شهید نهاوند با همکاری کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شهرداری نهاوند آغاز شد. فرمانده سپاه نهاوند از آغاز عملیات نصب ۱۲۶ تابلو و تمثال مبارک سرداران و شهدای پاسدار از بلوار ورودی میدان امام خمینی (ره) تا مقابل بیمارستان علیمرادیان به مسافت ۱۰۰۰ متر خبر داد.
 به گزارش تسنیم ، کامران کریمی اظهار داشت: برای نخستین بار با تصویب کمیسیون فرهنگی و اعضای شورای شهر نهاوند با کمک شهرداری عملیات نصب ۱۲۶ تابلو و تمثال مبارک سرداران و شهدای پاسدار از بلوار ورودی میدان امام خمینی (ره) تا مقابل بیمارستان علیمرادیان به مسافت ۱۰۰۰ متر آغاز شد. وی گفت: تمثال و تابلو ۸۵۰ شهید شهرستان تا چند ماه آینده و پس از تأمین اعتبار در تمامی بلوار و میدان‌ها اصلی شهر نهاوند نصب می‌شود که پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ میلیون تومان برای این کار از طرف شهرداری هزینه شود. فرمانده سپاه نهاوند افزود: هزینه ساخت، طراحی و نصب تابلو و تمثال سرداران و شهدای پاسدار نهاوند که تا هفته معلم آماده می‌شود بیش از ۲۵ میلیون تومان بوده است که این کار شورای شهر و شهرداری اقدامی بسیار ارزشمند است. کریمی اظهار کرد: این اقدام کمیسیون فرهنگی شورای شهر و اعضای شورا که با کمک شهردار انجام شد نشان از وحدت و همدلی این اعضا در راستای تحقق آرمان‌های بزرگ شهدا و امام شهدا است که برای شناخت نسل جوان بسیار سودمند است. وی بیان کرد: آقای صفی خرم‌آبادی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر نهاوند که خود معلم و از رزمندگان ۸ سال دوران دفاع مقدس است مدت‌ها بود که این پیشنهاد را به اعضای شورا داده بود که مورد موافقت قرار گرفت و کار آن همزمان با برگزاری یادواره ۱۲۶ شهید پاسدار در دوم اردیبهشت‌ماه امسال اجرایی شد. فرمانده سپاه نهاوند گفت: این طرح باکیفیت خوب و در یک طرح جامع توسط شورای شهر و شهردار با کمک سپاه انجام می‌شود و در زیر عکس هر شهید نیز یک پیام از حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نوشته‌شده است. کریمی تصریح کرد: ابعاد هر تابلو با تمثال داخل آن بیش از یک متر و از جنس آهن می‌باشد که به‌صورت دوطرفه بر روی تیرهای چراغ روشنایی داخل بازار و میدان‌ها نهاوند نصب می‌گردد و مدت ماندگاری آنها چندین سال است. وی اظهار داشت: یکی از کارهای فرهنگی مؤثر در سطح شهرستان نصب چهره زیبای شهدا در میدان‌ها بلوارها است که هر روز مردم با پیام فرهنگی، معنوی و چهره آنها آشنا و به یاد دلاورمردی و جان‌فشانی آنها می‌افتند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Rajat
|
Russian Federation
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
You've imserpsed us all with that posting!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار