شهردار آبیک خبر داد
شهردار آبیک از اجرای طرح‌های جدید در بوستان شهید رجایی این شهر با 10 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 21 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علیرضا ربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: طی رایزنی و مشورت با فرماندار آبیک و اعضای شورای شهر آبیک، تعریف طرح ضربتی در گلزار شهدای گمنام و بوستان شهید رجایی در دستور کار شهرداری آبیک قرار گرفت.

وی افزود: تجمع معتادان و اراذل و اوباش در بوستان شهید رجایی شهر آبیک سبب حضور کمرنگ خانواده‌ها در این بوستان شده است.

شهردار آبیک ادامه داد: برای حضور پررنگ خانواده‌های شهر آبیک در بوستان شهید رجایی چند طرح مناسب تعریف شده که روز گذشته این طرح‌ها در صحن شورای شهر آبیک به تصویب رسید.

ربانی اضافه کرد: اجرای طرح‌های مختلف شهری در بوستان شهید رجایی شهر آبیک در دو فاز و با 10 میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از جمله طرح‌های تعریف شده در بوستان شهید رجایی می‌توان به تلویزیون سینمای خانوادگی با ظرفیت 500 صندلی، آب‌نمای موزیکال، کتابخانه سیار و  پیست اسکیت و غیره اشاره کرد.

این مسؤول بیان کرد: در فاز نخست 4 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های بوستان شهید رجایی در نظر گرفته شده است.

شهردار آبیک افزود: با تأیید طرح‌های ارائه شده شهرداری آبیک در بوستان شهید رجایی از سوی فرمانداری آبیک، طی چند روز آینده عملیات اجرایی فاز نخست اجرای طرح‌ها آغاز می‌شود.

ربانی ادامه داد: نقشه فنی طرح‌های تعریف شده بوستان شهید رجایی شهر آبیک تهیه و آماده شده است.

وی اضافه کرد: ساخت سرویس‌های بهداشتی، احداث مسیر ورودی دسترسی به بوستان شهید رجایی و طراحی‌های مختلف در مسیر از جمله طرح‌هایی است که در این بوستان به اجرا درمی‌آید.

این مسؤول عنوان کرد: ضلع جنوبی بوستان شهید رجایی در اختیار هیأت امنای شهدای گمنام شهر آبیک قرار دارد و امور مربوط به گلزار شهدا بر عهده این هیأت است.

شهردار آبیک خاطرنشان کرد: شهرداری آبیک نمی‌تواند در محدوده ضلع جنوبی گلزار شهدای گمنام واقع در بوستان شهید رجایی دخالت داشته باشد ولی می‌تواند در صدور جواز و انجام دیگر اقدامات در حیطه شهرداری به هیأت شهدای گمنام مساعدت لازم را داشته باشد.

ربانی در خصوص ساماندهی سگ‌های ولگرد در این شهر اذعان کرد: تمام سگ‌های موجود در شهر آبیک متعلق به این شهر نیست و از شهرهای همجوار به این شهر آورده و تخلیه می‌شوند.

وی افزود: شهرداری آبیک این آمادگی را دارد مکانی برای نگهداری سگ‌های ولگرد در اختیار بخش خصوصی قرار دهد ولی نگهداری سگ‌ها در حوزه شهرداری نیست و نمی‌تواند در این زمینه ورود یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار