مسؤول امور ورزش بانوان شهرستان آبیک گفت: بانوان کاراته‌کای این شهرستان در مسابقات بین‌المللی اردبیل، 7 مدال بر گردن آویختند.
کد خبر: ۲۷۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵ 17 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، نازنین‌زهرا اجلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی(ski) کاراته بانوان به مدت سه روز در استان اردبیل شد.

وی افزود: این مسابقات با حضور سه تیم خارجی و 23 تیم داخلی برگزار شد.

مسؤول امور ورزش بانوان شهرستان آبیک ادامه داد: از شهرستان آبیک نیز 12 نفر از بانوان کاراته‌کا در مسابقات بین المللی(ski) کاراته بانوان حضور داشتند.

اجلی اضافه کرد: بانوان کاراته‌کای آبیک در این مسابقات موفق به کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و چهار مدال برنز شدند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات بین‌المللی کاراته استان کردستان نیز با حضور 7 تیم خارجی و 23 تیم داخلی برگزار  شد.

این مسؤول ورزشی بیان کرد: در این مسابقات دو کاراته‌کا از شهرستان آبیک به مربیگری ستاره مرانی به این مسابقات اعزام شدند که موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره شدند.

مسؤول امور ورزش بانوان شهرستان آبیک ضمن تبریک کسب مدال‌های رنگی از سوی بانوان کاراته‌کای این شهرستان در مسابقات بین‌المللی افزود: از شهرداری آبیک در مساعدت اعزام کاراته‌کاران به مسابقات قدردانی می‌شود.

اجلی ادامه داد: همچنین اعزام کاراته‌کاران به مسابقات و شرکت آنان در مسابقات به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک، امور ورزش بانوان این اداره و عالم‌تاج رمضانی نایب رئیس هیأت کاراته صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار