مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام با بیان اینکه بازخورد این طرح در سال گذشته مثبت بوده است، گفت: رایزنی های لازم در این زمینه با شورای اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام شده و در سال جاری بصورت ویژه تر اجرا می شود.
کد خبر: ۲۷۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 17 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛فیض الله رضایتی اظهار کرد: طرح منهاج بمنظور ترویج فرهنگ نماز با هماهنگی کسبه و فعالان این حوزه با همکاری اصناف در 10 بازار شهرستان های مختلف استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بازخورد این طرح در سال گذشته مثبت بوده است، افزود: رایزنی های لازم در این زمینه با شورای اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام شده و در سال جاری بصورت ویژه تر اجرا می شود.

رضایتی همچنین از برگزاری دومین اجلاس نماز در این استان خبر داد و گفت: اجلاس امسال با موضوع نماز و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای دومین سال متوالی نیمه دوم امسال در مرکز این استان برگزار خواهد شد.

وی محورهای اصلی این اجلاس را تاثیر نماز در آسیب های اجتماعی شامل طلاق، اعتیاد، فضای مجازی و حاشیه نشینی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه فراخوان این اجلاس برای ارسال مقاله اعلام شده بیان کرد: علاقه مندان از سراسر کشور می توانند با ارسال اثر در این اجلاس شرکت و رقابت کنند.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به حساسیت آسیب های اجتماعی کشور این عنوان انتخاب شده گفت: موضوع اولین اجلاس نماز این استان در سال گذشته سنجش دستاوردهای حوزه نماز بود که با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام برگزار شد.

رضایتی به اجرای طرح سفیران صبح در این استان اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف احیا نماز صبح در مساجد استان امسال اجرا و در این زمینه از مشارکت مرم ساکن در جوار مساجد و روحانیان و ائمه جماعات بهره گیری خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری دوره فرهنگی ویژه تربیت مدرس برای آموزش برنامه های فرهنگی در حوزه نماز برای 30 نفر از اساتید و روحانیان استان خبر داد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های انجام گرفته فرهنگ نماز و اقامه این فریضه الهی در اول وقت در این استان احیا شود. /ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار