رئیس ورزش و جوانان اسفراین خبر داد
رئیس ورزش و جوانان شهرستان اسفراین از برگزاری مسابقات جودوی نونهالان منطقه 6 کشور به میزبانی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ 17 August 2016

سید احمد پرویزی اظهار کرد: مسابقات جودوی نونهالان کشور با حضور 150 ورزشکار از 6 استان کشور جمعه این هفته 25 مردادماه در سالن شهیدان مصرزاده برگزار خواهد شد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان اسفراین همچنین برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی به مناسبت دهه کرامت را هم برشمرد و گفت: در دهه کرامت برنامه‌های متنوعی ورزشی همچون کاراته بانوان، شطرنج، شنا، کبدی و پیاده‌روی در این شهرستان برگزار شد.

خبر دیگری هم از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان شمالی حاکی است  مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی استان در هفته دولت به میزبانی شهرستان گرمه برگزار می‌شود.

به گفته رئیس ورزش و جوانان شهرستان گرمه این مسابقات در دو رشته کورس و کوهستان به میزبانی شهرستان گرمه برنامه‌ریزی‌ شده است.

هادی باقری اظهار کرد: مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی استان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نفرات برتر این مسابقات برای کسب سهمیه در تیم ملی به مسابقات کشوری اعزام خواهند یافت.

باقری با بیان اینکه مسیر این مسابقه برای رشته کوهستان 10 کیلومتر است، گفت: این مسابقات از محل سالن خلیج‌فارس ایور آغاز می‌شود و دوچرخه‌سواران پس از گذر از منطقه چاهک و ادامه مسیر تا پارک شقایق گرمه، رقابت خود را در محل ساختمان فرمانداری گرمه به اتمام می‌رسانند.

وی بیان داشت: در رشته‌ کورس نیز مسیر هفت کیلومتری به‌صورت رفت‌ و برگشت از محل اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه به سمت دوراهی هفت پل تعیین‌شده است.

وی یادآور شد: داشتن کلاه ایمنی و بیمه برای ورزشکاران الزامی است و عموم می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در مسابقه به اداره ورزش و جوانان گرمه مراجعه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار