معاون مهندسی شرکت گاز استان قزوین گفت: سعی و تلاش این شرکت بر این است تا در هفته دولت کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به منطقه الموت انجام شود.
کد خبر: ۲۷۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 17 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سیدمحمد شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: گاز 14 روستا از 4 ایستگاهی که در پروژه گازرسانی به منطقه الموت قرار گرفته است، منشعب و تأمین می‌شود.

وی بیان کرد: در بحث گازرسانی به الموت شرقی قراردادی با پیمانکار بسته شده است که در این قرارداد گازرسانی به 24 روستا در این منطقه در دست اجرا است.

معاون فنی مهندسی شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: با توجه به قراردادی که با پیمانکار برای پروژه گازرسانی به منطقه الموت بسته شده امید است عملیات اجرایی این پروژه تا دو ماه دیگر عملی شود.

شریفی ادامه داد: سعی و تلاش شرکت گاز استان قزوین بر این است تا در هفته دولت کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به منطقه الموت انجام شود.

این مسؤول یادآور شد: در 24 روستایی که در منطقه الموت نیاز به گازرسانی دارد و در پروژه کار قرار گرفته به سه ایستگاه گازرسانی نیاز است.

معاون فنی مهندسی شرکت گاز استان قزوین مطرح کرد: برنامه‌ریزی برای گازرسانی به منطقه الموت به نحوی برنامه‌ریزی شده که از ایستگاه‌های کمتری برای گازرسانی به 24 روستای این منطقه استفاده شود.

این مسؤول متذکر شد: ایستگاه‌های گازرسانی در سه منطقه روستای شهرک، گازرخان و شترخان نیاز است که اگر این ایستگاه‌ها با همکاری بخشدار الموت به شرکت گاز استان قزوین طی دو ماه آینده تحویل داده شود این شرکت می‌تواند تا اوایل اجرای پروژه این ایستگاه‌ها را به پیمانکار تحویل دهد.

معاون فنی مهندسی شرکت گاز استان قزوین با اشاره به دیگر پروژه‌های منطقه الموت مطرح کرد: 10 کیلومتر از خط انتقال پروژه گازرسانی به منطقه الموت باقی مانده است که تأمین لوله‌های آن دارای مشکل بوده که این مسئله برطرف شد.

شریفی عنوان کرد: در خصوص شهرهای رازمیان و معلم‌کلایه شبکه‌ها و خط تغذیه پروژه گازرسانی به این دو شهر انجام شده و حتی تست شبکه نیز صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار