مدیرانجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت: فیلم‌سازان استان اردبیل در جشنواره‌های بین‌المللی در آمریکا حضور درخشان دارند.
کد خبر: ۲۷۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 16 August 2016

میردولت موسوی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل با اعلام اینکه فیلمسازان استان اردبیل در جای جای کشورهای دنیا شناخته‌تر از جوانان سایر استان‌ها هستند، اظهار کرد: مستند کوتاه «قارلی داملار» ساخته هایده مرادی از تولیدات انجمن سینمای جوانان اردبیل  در بخش مسابقه هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مون دنس» آمریکا به رقابت می‌پردازد.

وی با بیان اینکه استان اردبیل میتواند به‌عنوان قطب هنری کشور شناخته شود، گفت: جشنواره «مون دنس» که از جشنواره‌های مشهور آمریکایی است، فیلم‌هایی با موضوع محیط زیست، حقوق بشر و مسائل زنان را به نمایش می‌گذارد.

مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت: فیلمسازان استان اردبیل در جشنواره‌های بین‌المللی در آمریکا حضور درخشان دارند.

موسوی این جشنواره الهام بخشیدن، ترویج و تشویق فیلمنامه نویسان و فیلمسازان مستقل جهت انجام کارها به نحو احسن در فیلم و فیلم نامه، نمایشنامه‌های صحنه‌ای، فیلمنامه تلویزیونی، موسیقی فیلم و داستان‌های کوتاه است.

 وی تصریح کرد: انجمن سینمای جوان یک جمع حرفه‌ای را برای افراد خلاق، هنرمندان با استعداد و متعهد فراهم آوردیم که می‌توانند از این فرصت برای پیشبرد کار خود استفاده کنند.

مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل تصریح کرد: فیلم‌های حاضر در بخش‌‌های مختلف جشنواره از غروب تا نیمه‌شب به نمایش در‌می‌آید و پس از آن نشست پرسش و پاسخ برگزار می‌شود.

دبیر منطقه پنج انجمن سینمای جوانان ایران با اعلام اینکه فیلم «مرد نمکی» ساخته سیدسجاد موسوی هم با تصویربرداری وحید بیوته از جوانان پر ذوق و حرفه‌ای فیلمبرداری  استان اردبیل در بخش مسابقه این جشنواره حضور دارد، عنوان کرد: امید است مسؤولان با توجه خاص به هنرمندان نام‌آور استان زمینه‌ساز ورود سایر جوانان علاقمند به عرصه هنر فیلمسازی را فراهم کنند.

دوازدهمین دوره جشنواره مون دنس 4 و 5 سپتامبر در شهر بولدر امریکا برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار