کد خبر: ۲۷۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰ 16 August 2016
به گزارش تابناک لرستان به نقل از خبرآنلاین ،با صرف هزینه ای بالغ بر 435 میلیون تومان سه امام زاده در مناطق صعب العبور استان لرستان برق دار شدند

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان  اعلام داشت امام زاده سید علی از توابع شهرستان خرم آباد ، امام زاده شاه غیب از توابع شهرستان ازنا و امام زاده بی بی زبیده از توابع شهرستان الیگودرز برقرسانی شدند.

مدیر عامل برق لرستان گفت برای تأمین برق این ائمه 435 میلیون تومان هزینه شده است.

مهندس فریدون خودنیا اظهار داشت امام زاده سید علی که از توابع شهرستان خرم آباد می باشد در منطقه ای بسیار صعب العبور و کوهستانی واقع شده که برای تأمین برق این امام زاده 370 میلیون تومان هزینه صرف شده است .

وی ابراز داشت برای برق رسانی به امام زاده شاه غیب از توابع شهرستان ازنا و بی بی زبیده از توابع شهرستان الیگودرز خوشبختانه هزینه ها بسیار کمتر بود و فقط به دلیل عدم وجود جاده قابل دسترسی تا کنون برقدار نشده بودند که با همکاری عزیزان راه و شهر سازی، جاده مسیر های فوق مهیا و مراحل اجرای برق رسانی استارت خورد که در کمترین زمان ممکن پروژه های فوق به بهره برداری رسیدند.

 خودنیا اعلام داشتند هزینه تأمین برق امام زاده شاه غیب و امام زاده بی بی زبیده به ترتیب 30 و 35 میلیون تومان بود.

ایشان اذعان داشت در آموزه های دینی ما که الگوی کشورهای مسلمان در جهان هستیم تکریم و کرامت ائمه اطهار و نوادگان آنان بعنوان یک اصل مطرح است .

 خودنیا اشاره کرد شرکت توزیع برق لرستان در این خصوص ادای دین نموده و تمام توان خود را جهت پاسخگویی به خواست مردم به کار بست.

وی گفت این سه امام زاده دارای زوار زیادی بوده و برما واجب بود که در تأمین برق آنها تسریع نمائیم هر چند مکان این ائمه در سخت ترین شرایط جاده ای و کاملأ کوهستانی بودند


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار