کد خبر: ۲۷۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 15 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ،معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان از حضور وزرا و مسئولان عالی رتبه کشور در هفته فرهنگی‌اقتصادی این استان خبر داد.

سید سعید شاهرخی  با بیان اینکه هفته فرهنگی اقتصادی استان از 25 تا 29 مرداد ماه در بوستان گفتگو تهران برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این برنامه، معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان است که چهار بخش اصلی را برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: برگزاری همایش فرهنگی با حضور وزیران کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی مقامات کشوری و همچنین برگزاری همایش اقتصادی با حضور مقامات عالی‌رتبه کشوری و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از برنامه‌های این هفته است که مسائل فرهنگی و اقتصادی در آن مطرح می‌شود.

شاهرخی افزود: بیش از 70 غرفه توانمندی‌های استان در بخش‌های دولتی و خصوصی را برای بازدیدکنندگان به نمایش می‌گذارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در این پنج روز به مرحله اجرا درمی‌آید، اضافه کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی، شب‌های فرهنگی استان و اجرای نمایش و موسیقی جزو برنامه‌های روتین هفته فرهنگی است.

وی با بیان اینکه می‌خواهیم با برگزاری این هفته پتانسیل‌های فرهنگی و اقتصادی استان را بیشتر معرفی کنیم، ادامه داد: در عرصه فرهنگ و اقتصاد داشته‌ها و ظرفیت‌ها را ارائه و مطرح می‌کنیم. برای جذب سرمایه‌گذار و تحقق برنامه اقتصاد مقاومتی این برنامه ترتیب داده شده است.

شاهرخی تأکید کرد: انتخاب لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی فرصتی شده که مسئولان عالی رتبه کشور توجه ویژه‌ای در سال‌جاری به استان داشته باشند و باید از این فرصت بهره کافی را ببریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه 120 مسئول عالی رتبه کشور به استان سفر کرده‌اند، افزود: در ادامه جلب مشارکت‌ها، هفته فرهنگی اقتصادی ترتیب داده شده و بدون شک با توجه به مواردی که مطرح می‌شود، موانع و مشکلات توسعه استان رفع خواهد شد و با راهکارهای درنظر گرفته شده بیش از پیش توجه مسئولان در مرکز به استان معطوف و برای تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی گره‌گشا خواهد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار