کد خبر: ۲۷۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳ 14 August 2016


رئیس هیئت تکواندو استان البرز گفت: در سال ۹۴ حدود ۵۰۰ نفر خانم و آقا اعم از سرپرست، مربی و بازیکن در رده‌های سنی مختلف از استان البرز جذب تیم‌های کشوری شدند.

محمد نوذری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: هیئت تکواندو استان البرز برای سومین سال متوالی به‌عنوان هیئت برتر کشور انتخاب شد. در حال حاضر50 درصد از تکواندوکارانی که در المپیک شرکت کرده‌اند از استان البرز هستند که این نشان‌دهنده جایگاه فنی تکواندوکاران این استان است.

رئیس هیئت تکواندو استان البرز عنوان کرد: هیئت تکواندو استان بیستمین سالگرد لیگ خود را تحت عنوان جام "شهدای مدافعین حرم" آغاز کرده که با وجود تمام کم و کاستی‌ها با پا فشاری هیئت این لیگ هر ساله برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشترین نفرات ما در لیگ‌های باشگاهی کشور جذب تیم‌های مختلف کشوری شدند، افزود: در سال گذشته حدود 500 نفر خانم و آقا اعم از سرپرست، مربی و بازیکن در رده‌های سنی مختلف جذب تیم‌های کشوری شدند که سرمایه‌گذاری‌های بسیار خوبی روی آنها انجام شد.

رئیس هیئت تکواندو استان البرز با بیان اینکه بسیار مایل هستیم تیمی به اسم خود استان در مسابقات حضور پیدا کند، گفت: هیئت تکواندو استان البرز 3 سال به‌عنوان هیئت برتر کشور شناخته شد که تمام این برتری مدیون توان و تلاش‌های شبانه‌روزی هیئت است.

وی با توجه به اینکه هیئت تکواندو استان البرز با تمام هیئت‌های کشور متفاوت است، گفت: انتظار ما از فدراسیون تکواندو این است که نگاه ویژه تری به این هیئت داشته باشد تا بتوانیم مانند سال‌های گذشته موفقیت‌های بیشتری را کسب کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار