در بازدید نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های راه و شهرسازی، عنوان شد که فاز اول کمربندی گرگان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۲۷۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 14 August 2016
نورمحمد تربتی‌نژاد نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی از دو پروژه در حال احداث بیمارستان آیت‌الله طاهری گرگان و فاز اول پروژه کمربندی گرگان برای بررسی روند اجرای آن بازدید کرد.
در این بازدید، مدیر کل راه و شهرسازی و نماینده مجری شرکت ساخت پروژه‌های راهسازی در استان توضیحاتی از نحوه اجرا، تخصیص اعتبارات، میزان پیشرفت فیزیکی و موانع و مشکلات موجود این پروژه‌ها ارائه دادند.
بررسی چگونگی تخصیص اعتبارات در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی، میزان و نحوه پرداخت دیون پیمانکاران، روند اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های فعال راهداری، راهسازی و راه روستایی و چگونگی اجرای فاز دوم کمربندی گرگان از موضوعات بررسی شده دیگر در این بازدید بود.
قطعه یک کمربندی گرگان به طول ۱۵.۵ کیلومتر از ورودی شهر سرخنکلاته شروع و بعد از عبور از این شهر به روستای امیرآباد و در محل تقاطع محور گرگان به آق‌قلا به اتمام می‌رسد.
برای اجرای این قطعه تا کنون قریب به ۲۰۰ میلیارد ریال از محل منابع ملی حوزه کنترل و نظارت بر پروژه‌های راهسازی استان هزینه شده و هم‌اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
فاز یک بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی آیت ا... طاهری گرگانی (ره) از  سال ۸۹ در ۱۲ طبقه در سطح زیربنایی به مساحت ۳۰ هزار و ۸۳۲  مترمربع در ورودی غربی شهر گرگان (ورودی روستای شصت کلا) با مبلغ اولیه ۹۶ میلیارد و ۳۳۸ میلیون ریال آغاز شده و در حال حاضر حدود ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار