کد خبر: ۲۷۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۱ 14 August 2016
به گزارش تابناک یزد، سردار علی فدوی شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره 1000 شهید شرق شهرستان اصفهان اظهار کرد: امروز رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدای جمهوری اسلامی نه تنها جغرافیای سرزمینی ایران بلکه همه جغرافیای جهان اسلام و قلب جهان اسلام را در بر گرفته است؛ باید بر دامن‌های پاکی که این شهدا را در دامان خود پرورد‌ند و این عظمت را آفریدند.
سردار فدوی با اشاره به اینکه برخی مشکلات اقتصادی را به ارتباط متقابل با غرب گره می‌زند، تصریح کرد: قطعاً سرمایه‌های خارجی باعث از بین رفتن سرمایه‌های داخلی شده و همچنین اجازه دخالت غرب در حکومت را می‌دهد، بنابر این تریبون‌هایی که حرفی غیر از حق و حرف درست و به صراحت دروغ بگویند، خیانت بزرگی در حق مردم انقلابی کرده‌اند.
وی در پایان بیان داشت: افرادی در این کشور از تریبون‌ها به مردم صراحتا دروغ می‌گویند و صحبت‌هایی را به زبان می‌آوردند که نشان از عدم فهم و باورشان به مبانی انقلاب اسلامی است؛ کسانی که اساس و مبنا، زبان و عملشان بر اساس انقلاب اسلامی است باید در رأس امور قرار گیرند چرا که دائماً در معرض انتخاب هستیم و باید بین انقلاب اسلامی و غرب یکی را انتخاب کنیم. فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار