فرماندار سبزوار اشاره به برخی از خدمات دولت باوجود مشکلات اقتصادی، تصریح کرد: در چند سال اخیر توافق هسته‌ای به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین افتخارات دولت محسوب می‌شود.
کد خبر: ۲۷۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 12 August 2016
به گزارش تابناک رضوی، احمد برادران در نشست هماهنگی گرامیداشت هفته دولت در شهرستان سبزوار، بابیان اینکه یادآوری خدمات دولت برای جوانان ضرورتی مهم محسوب می‌شود، اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی همواره به دنبال ناکارآمدی این کشور بوده و بیان دستاوردها و خدمات، می‌تواند اعتماد مردمی و نسل جوانان به‌ نظام را افزایش دهد، بنابراین مخالفان با ایجاد احساس یأس و ناامیدی به دنبال ایجاد اختلاف میان مردم و مسؤولان هستند.

وی با بیان اینکه در دوران پس از انقلاب اسلامی دولت‌های متعددی به این کشور خدمت کرده‌اند، افزود: باید نسل‌های جوان جامعه از این خدمات دولت‌ها مطلع شوند.

فرماندار سبزوار ایجاد فضای امید و آرامش در کشور و کاهش مشکلات اقتصادی را از مهم‌ترین اقدامات دولت دانست و ادامه داد: دشمنان با ایجاد فضای نابرابر در شبکه‌های مجازی تلاش می‌کنند تا نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان دهد ولی خوشبختانه خدمات بی‌بدیل نظام این نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده است.

برادران با بیان اینکه سیاه نمایی‌های رسانه‌های غربی علیه جمهوری اسلامی افزایش‌یافته است، بیان کرد: دولت با تحمل فشارهای زیاد و انتقادات برخی از رسانه‌ها با رعایت ادب به شبهات مطرح‌شده پاسخ روشنی ارائه کرد.

وی با اشاره به برخی از خدمات دولت باوجود مشکلات اقتصادی، تصریح کرد: در چند سال اخیر توافق هسته‌ای به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین افتخارات دولت محسوب می‌شود که تیم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی با بهره‌گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری و تدبیر تیم مذاکره‌کننده این توافق انجام شد، بنابراین پس از توافق هسته‌ای ایران از انزوای بین‌المللی به‌صورت کامل خارج شد و تعاملات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور ما با دیگر کشورهای جهان افزایش یافت.

فرماندار سبزوار مهم‌ترین اولویت امسال را توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی در طرح‌های نیمه‌تمام عنوان کرد و گفت: برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرستان سبزوار توجیه اقتصادی مناسبی ندارد ولی باید برای تکمیل آن‌ها تلاش کنیم لذا میزان زیادی از اعتبارات ملی در این پروژه‌ها هزینه شده است.

برادران بابیان اینکه در ستاد هماهنگی گرامیداشت هفته دولت شهرستان سبزوار بالغ‌بر 10 کمیته برای انجام فعالیت‌ها ایجادشده است، یادآور شد: کمیته‌هایی همانند عمرانی، فرهنگی، پشتیبانی، تربیت‌بدنی، اطلاع‌رسانی، ایثارگران، تبلیغات و تزئینات، بانوان، امور بخش‌ها، انتظامات برنامه‌ها و هماهنگی بین کمیته‌ها، تشکیل‌شده است و برنامه‌های این ستاد در این کمیته‌ها پیگیری می‌شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار