معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان:
وی خاطرنشان کرد: امروز اگر شاهد کاهش جرائم در سطح استان هستیم به طور قطع با همکاری رسانه‌ها و خبرنگاران بوده است.
کد خبر: ۲۷۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 11 August 2016
علی بهرامی عصر امروز در مراسم تکریم و تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گلستان که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی از پیشتازان بهره‌گیری از رسانه و مطبوعات است و نگاه ناجا امروز به سمت استفاده از ابزار رسانه‌ای برای کاهش جرائم و افزایش سطح احساس امنیت در جامعه است.

وی ادامه داد: ناجا امروز ظرفیت‌های رسانه را درک می‌کند و به عنوان سازمانی پاسخگو، فعالیت‌های اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی با استفاده از قدرت رسانه را در دستور کار دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: امروز اگر شاهد کاهش جرائم در سطح استان هستیم به طور قطع با همکاری رسانه‌ها و خبرنگاران بوده است.

بهرامی به جای خالی گزارش‌های تحلیلی در عرصه نظم و امنیت در برخی از رسانه‌های استان اشاره کرد و افزود: خبرگزاری فارس در استان گلستان به عنوان خبرگزاری برتر و پیشتاز در حوزه انتظامی بوده و بیشترین پوشش رسانه‌ای انتظامی گلستان را داشته که پس از این خبرگزاری، خبرگزاری مهر و پایگاه خبری البرز گلستان اقدامات خوبی را در این حوزه داشته‌اند.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 616 خبر به رسانه‌های مختلف استان از سوی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان ارسال شده که در مجموع 341 خبر پوشش رسانه‌ای داده شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان تبیین کرد: در این مدت 17 هزار و 958 دقیقه برنامه رادیویی و تلوزیونی در صدا و سیمای مرکز گلستان در حوزه انتظامی پخش شده که 11 هزار و 737 دقیقه رادیویی و 6 هزار و 221 دقیقه تلوزیونی بوده است.

بهرامی بیان کرد: تقاضای ما از رسانه‌ها این است که در حوزه اخبار انتظامی، ضمن در نظر گرفتن سرعت انتشار اخبار، برای انعکاس اخبار با دقت و صحت بالاتر، موضوع را از سوی مسئولان و فرماندهان انتظامی در سطح استان و از سوی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان پیگیری کنند.

وی در پایان متذکر شد: خوشبختانه فعالیت خبرنگاران در حوزه انتظامی فعالیت موثر، چشمگیر و قابل تقدیری بوده و امید است با رفع برخی نواقص و توجه به انتقادات مورد نظر، شاهد پیشرفت بهتر در این عرصه باشیم.

در پایان این مراسم از خبرنگاران حوزه انتظامی در استان گلستان با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار