کد خبر: ۲۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۶ 26 April 2015
ابراهیم صادقی، کاپیتان 38 ساله تیم فوتبال سایپا البرز که هفتمین مدیرعامل باشگاه سایپا را نیز دید، با کارت زردی که در دیدار با تراکتور سازی تبریز گرفت دو اخطاره شد و بازی فردا تیمش را مقابل پرسپولیس تهران از دست داد.
به گزارش ایسنا اما با قاطعیت از شکست پرسپولیس حرف می‌زند و اعتقاد دارد بازیکنان جوان سایپا با انگیزه‌ای فراوان برای دیدار فردا آماده هستند.
 واقعا بدشانسم
وی به خبرنگار ایسنا گفت: در حوزه ورزشی کمی بدشانس هستم، به عنوان مثال در دیدارهایی که به صورت مستقیم از تلویزیون پخش می‌شود، غایب هستم. وقتی در طول فصل تنها چند بازی تیمت از رسانه پخش مستقیم شود و به عنوان کاپیتان غایب باشی این یعنی بدشانسی!
 سایپا پرسپولیس را شکست می‌دهد
صادقی افزود: به طور قطع بدون من هم توان شکست پرسپولیس را داریم، خوشبختانه تیم سایپا متکی به فرد نیست و همه بازیکنان توانایی جایگزین شدن را دارند، کادر فنی به طور قطع با برنامه‌ریزی مناسبی که انجام می‌دهد به درستی جای خالی من را پر خواهد کرد.
عملکرد خوبی در لیگ چهاردهم داشتم
وی ادامه داد: خودم اعتقاد دارم به لحاظ فوتبالی بهتر از سال قبل بودم، با وجود آن که سال گذشته دو گل زدم و امسال یک گل، باز هم اعتقاد دارم روزهای بهتری را به لحاظ فوتبالی پشت سر گذاشتم و کادر فنی از من راضی هستند.
شانس کسب سهمیه از دست رفت
کاپیتان تیم فوتبال سایپا البرز یادآور شد: کار بسیار سخت شده است، تا قبل از شکست مقابل تراکتورسازی روی کاغذ شانس کسب سهمیه داشتیم، اما با وجود شکست مقابل تراکتور و پیروزی رقیبان ما مانند ذوب آهن و فولاد خوزستان در لیگ چهاردهم عملا شانسی برای کسب سهمیه نخواهیم داشت.
مقابل تراکتور نباید می باختیم
وی ادامه داد: به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم، با وجود هواداران پر شور تبریزی بازی در اختیار ما بود و اگر از موقعیت‌ها به خوبی استفاده می‌کردیم در پایان این سایپا بود که با پیروزی از زمین خارج می‌شد، تراکتور با تاکتیک اوت دستی در 10 دقیقه پایانی بازی ما را شکست داد.
عملکرد سایپا در لیگ چهاردهم رضایت بخش بود
وی افزود: در لیگ چهاردهم عملکرد خوبی داشتیم، اعتقاد دارم اگر بازیکنان کمی به کسب موفقیت باور بیشتری داشتند، می‌توانستیم نتایج بهتری نیز کسب کنیم ، با این وجود در بیشتر بازی‌ها عملکرد خوبی داشتیم و به لحاظ فوتبالی نمره خوبی خواهیم گرفت، در نیم فصل به دلیل مشکلات مالی باشگاه مجبور شدیم چند بازیکن تاثیرگذار خود را بفروشیم که اعتقاد دارم اگر کاوه رضایی، بابک حاتمی، سید مهدی سید صالحی جدا نمی‌شدند امروز به مراتب وضعیت بهتری در لیگ داشتیم، با این وجود اعتقاد دارم کار باشگاه در آن بازه زمانی درست بود.
کار با هفتمین مدیرعامل باشگاه سایپا
 کاپیتان سایپا تصریح کرد: در پانزده سالی که در باشگاه سایپا هستم این هفتمین مدیری است که با او کار می‌کنم و امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های مناسب دوباره به قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کنیم، رضایی مدیرعامل جدید باشگاه صحبت‌هایی خوبی با بازیکنان داشته و وعده‌های خوبی نیز داده‌اند و امیدوارم در لیگ پانزدهم دوباره سایپا در جمع تیم‌های مدعی قرار گیرد، مدیرعامل به هیچ عنوان حضور در میانه‌های جدول را دوست ندارد و در صحبت‌هایی که انجام داده‌اند از رسیدن به قهرمانی حرف زده‌اند.
سایپا قدمت چندانی ندارد
وی گفت: ما قدمت چندانی نداریم، اگر می‌بینید تیم‌هایی مانند ملوان، صنعت نفت آبادان و تیم‌های دیگر از هوادار برخوردار هستند به دلیل قدمتی است که باشگاهشان دارد، ما در سالی که قهرمان لیگ برتر شدیم هواداران بسیار زیادی از بازی‌های ما استقبال می‌کردند که اعتقاد دارم نتایج و در کورس قهرمانی بودن ما یکی از این دلایل بود، بازیکنان بسیار مطرحی نیز در تیم حضور داشتند. در کنار کار فرهنگی بیشتر و سپری شدن زمان طولانی‌تر به طور قطع در البرز هوادار بیشتری نیز خواهیم داشت.
رابطه باشگاه و استان البرز سینوسی است
صادقی در پایان گفت: واقعا دلیل این موضوع را نمی‌دانم، در این 10 سالی که در کرج هستیم بارها اختلاف ایجاد شده و هیچ گاه رابطه مناسبی برقرار نبوده است، اعتقاد دارم مدیران ارشد ورزشی و سیاسی استان و مدیران باشگاه بایستی در یک نشستی صمیمی به بحث بنشینند و خواسته‌های خود را مطرح سازند، استان البرز در رشته‌های مختلف قهرمانان زیادی دارد و باشگاه سایپا می‌تواند از این فرصت استفاده لازم را ببرد، من بزرگ شده کرج هستم و 15 سال نیز در باشگاه سایپا حضور دارم و همواره بین این دو طیف حضور داشته‌ام. به شخصه تمام تلاش خودم را انجام می‌دهم تا این رابطه بهتر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار