مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۰۱ واحد صنعتی عمده و جزء هم اکنون در استان در حال اجرا است.
کد خبر: ۲۷۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳ 10 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری بیان کرد: در چهار ماهه اول امسال تعداد 34 واحد صنعتی عمده و جزء از نعمت گاز طبیعی در استان قزوین بهره مند شدند.

 

وی ادامه داد: شرکت گاز استان در راستای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و فراهم کردن شرایط مناسب به منظور پویایی هرچه بیشتر صنایع استان به دنبال گازرسانی حداکثری به واحدهای تولیدی، کارخانه ها و صنایع است.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به هزینه 8 میلیارد ریالی برای گازرسانی به این واحدها افزود: عملیات اجرایی به 201 واحد صنعتی عمده و جزء نیز هم اکنون در حال اجراست و امیدواریم در آینده نزدیک این واحدها به شبکه سراسری گاز متصل شوند.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر 2 هزار و 236 واحد صنعتی و تولیدی و 11 شهرک صنعتی از گاز طبیعی بهره مند هستند که در واقع 67 درصد صنایع استان را در بر می گیرد.

 

بوشهری در ادامه از تحویل 218 میلیون متر مکعب گاز به صنایع استان در سال 95 خبر داد و اظهار امیدواری کرد با فراهم شدن بسترهای مناسب توسط شرکت گاز و استقبال صنایع بتوان از این نعمت الهی بیش از پیش در بخش صنعت استفاده کرد.

 

وی یادآور شد: سهولت استفاده، قیمت مناسب و کاهش آلایندگی از مزیت های گاز است که این انرژی  پاک را به عنوان یک سوخت استراتژیک در آینده مطرح می سازد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار