نایب رئیس هیات کاراته بانوان ایلام گفت: بانوان کاراته کای ایلامی با حضور در مسابقات آزاد بین المللی که در سنندج برگزار شد موفق به کسب 44 مدال رنگارنگ شدند.
کد خبر: ۲۷۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵ 10 August 2016
نایب رئیس هیات کاراته بانوان ایلام گفت: بانوان کاراته کای ایلامی با حضور در مسابقات آزاد بین المللی که در سنندج برگزار شد موفق به کسب 44 مدال رنگارنگ شدند.

به گزارش تابناک ایلام؛سمیه اندیشه اظهار کرد: این مسابقات با حضور 14 تیم خارجی و 22 تیم از سراسر کشور و با شرکت بیش از 500 ورزشکار برگزار شد.

وی افزود: بانوان رزمی کار کاراته استان ایلام توانستند در مجموع رده های مختلف سنی به 9 مدال طلا، 10 مدال نقره و 25 مدال برنز در 2 بخش کاتا و کمیته دست یابند.

به گفته وی، در رده نونهالان خانم ها زهرا صید محمدی مقام دوم کمیته و سوم کاتا، ترانه طاهری دوم کمیته و سوم کاتا و الینا سارا بیگی سوم کمیته و سوم کاتا حائز مدال های نقره و برنز شدند.

اندیشه گفت: شیبا جعفری در رده سنی نوجوانان مقام اول کمیته و سوم کاتا، زهره ترجمان عنوان اول و فاطمه ویسی سوم کمیته را کسب کردند.

وی تاکید کرد: در رده سنی امید نیز نیلوفر جعفری دوم کمیته و سوم کاتا و در رده سنی بزرگسالان اعظم ابراهیمی سوم کمیته و سمیه اندیشه (نایب رئیس این هیات) سوم کمیته و دوم کاتا را به خود اختصاص دادند.

مسابقات بین الملی آزاد کاراته در روزهای 13 تا 15 مرداد به میزبانی شهر سنندج در استان کردستان برگزار شد و 34 بانوای ورزشکار ایلامی به همراه 2 داور و چهار مربی در این مسابقات شرکت کردند.

وی یادآور شد: در مسابقات قهرمانی استان ایلام که دیروز با حضور 130 ورزشکار از شهرستان های ایلام، دره شهر و بدره برگزار شد تیم کاراته بانوان ایلام اول شد.

ایلام دارای شش هزار کاراته کای غیر سازمان یافته و یک هزار و 700 کاراته کای سازمان یافته خانم و آقا است که از این تعداد 550 ورزشکار خانم در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در حال فعالیت هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار