نماینده ولی‌فقیه در مرکز آموزشی شهید هاشمی‌نژاد خبر داد
نماینده ولی‌فقیه در مرکز آموزشی شهید هاشمی‌نژاد در شمال شرق کشور در شیروان از کتابت قرآن کریم توسط فراگیران این مرکز خبر داد.
کد خبر: ۲۷۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 10 August 2016

حجت‌الاسلام علیرضا باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در شیروان اظهار کرد: تنها راه برون‌رفت از ضلالت و بدبختی‌های جامعه روی آوردن به تعالیم قرآن کریم است.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ قرآنی باید امروز در جهان گسترش یابد افزود: به‌طورقطع بهره‌گیری از این کتاب آسمانی در زندگی فردی و اجتماعی ما تأثیرات فراوانی را به دنبال دارد.

نماینده ولی‌فقیه در مرکز آموزشی شهید هاشمی‌نژاد در شمال شرق کشور تاکید کرد: قرآن کتاب خوب زندگی کردن و تأمین‌کننده سعادت در دنیا و آخرت است و اساسا اگر همانند خون در حیات افراد جریان داشته باشد لحظه‌به‌لحظه به آن‌ها حیات معنوی می‌دهد.

وی بیان داشت: در راستای کتابت کتاب آسمانی قرآن 10 نفر از فراگیران این مرکز آموزشی که در دوره آموزشی شهید زرهرن تنها شهید مدافع حرم در شیروان شرکت داشتند توانسته‌اند ظرف یک هفته سه جزء اول قرآن را کتابت کرده و ثواب آن را نثار روح این شهید کنند.

باقری خاطرنشان کرد: ادامه این برنامه توسط سایر فراگیران در دوره‌های آینده انجام خواهد شد تا تکمیل‌ شده و به‌عنوان یک میراث فرهنگی معنوی در جامعه باقی بماند.

به گفته نماینده ولی‌فقیه در مرکز آموزشی شهید هاشمی‌نژاد در شمال شرق کشور در صورت تکمیل، این مجموعه در موزه مردم‌شناسی شیروان نگهداری خواهد شد.

مرکز آموزشی شهید هاشمی‌نژاد بزرگ‌ترین مرکز آموزشی وابسته به سپاه در شمال شرق کشور است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار