اسامی ده نفر برتر آزمون سراسری سال 95 اعلام شد.
کد خبر: ۲۷۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 09 August 2016
تابناک فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما: ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اسامی ده نفر برتر آزمون سراسری سال 95 در گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی را اعلام کرد.

اسامی ده نفر برتر در گروه های آزمایشی به این شرح است:

در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی به ترتیب:
احسان شریفیان از تهران - امیر محمد فرزانه از شمیرانات - کوشا جافریان از تهران - حسین مقدس از سیرجان - فراز فرح وش از تبریز - امیرعلی محمدحسینی از تهران - امیرحسین افشار راد از تهران - محمدامین سالار کیا از تهران - محمدرضا صالحی از تهران و سید علیرضا سمیعی گلیان از شیروان است.

درگروه آزمایشی علوم تجربی به ترتیب:
محمد احمدی از تربت جام - محمدامین روانبخش از تربت حیدریه - سهیل محمدی از شیراز - پارسا خلفی از اردبیل - مهتا ستاریان خضرلو از مراغه - امیرحسین طبیبیان از اصفهان - آرمین گلچین از تبریز - مهشاد افشارزاده از اصفهان - عرفان پازکی از تهران - پارسا سیفی از نور.

درگروه آزمایشی علوم انسانی به ترتیب:
زهرا سادات موسوی از تهران - سجاد قاسمی از قم - انوشه بابایی از تهران - حسین حاجیانی از تهران - محمدجواد صراطی از شمیرانات - سید محمدعلوی مقدم از مشهد - نیکو صبوری از تهران- علی طهرانچی از شمیرانات - سجاد کرباسچی از شمیرانات - فاطمه دلیری قوچان عتیق از مشهد.

در گروه آزمایشی هنر به ترتیب:
الهه اسماعیلی حسین آباد از تهران - مریم گلپایگانی از تهران و عطیه جهانشاهی از تهران به عنوان سه نفر برتر این گروه اعلام شدند.

در گروه آزمایشی زبان های خارجی به ترتیب:
نسترن رئیسی دهکردی از تهران - امیرحسین بلوری از تهران و امیرحسین کاظمی پور اشکذری از تهران به عنوان سه نفر برتر این گروه معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار