کد خبر: ۲۷۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 08 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ،دبیر هیأت دوچرخه‌سواری از حضور لرستان در لیگ‌های برتر جاده و پیست بدون اسپانسر اظهار نارضایتی کرد.

بهروز فرزاد خاطرنشان کرد: امسال در لیگ‌های برتر جاده و پیست شرکت کرده‌ایم اما متاسفانه اسپانسر نداریم و برخی از مسئولان استانی قول کمک مالی دادند که هنوز عملی نشده‌اند.

وی تصریح کرد: ما روی این قول‌ها حساب و در لیگ شرکت کردیم ولی با اینکه دو مرحله از لیگ جاده سپری شده اما هنوز یک ریال به ما کمک نشده است.

فرزاد با بیان اینکه لیگ پیست بعد از المپیک 2016 برگزار می‌شود، افزود: با این شرایط سخت است که ادامه بدهیم. اگر مسئولان از کمک کردن عاجز هستند، حداقل چند شرکت معرفی کنند که خودمان دنبال جذب اسپانسر باشیم.

این مربی لرستانی یادآور شد: تیم جاده سال گذشته با هزینه‌ای کمتر از 20 میلیون تومان از لیگ دسته اول به برتر صعود کرد که از جیب خودمان هزینه کردیم.

وی با اشاره به موفقیت‌های دوچرخه سواری لرستان تصریح کرد: از سال 86 تاکنون معمولاً در پیکارهای قهرمانی کشور جزو سه تیم برتر جاده و پیست هستیم و همواره در تیم‌های ملی رده‌های سنی، رکابزن لرستانی حضور دارد اما این‌ها برای مسئولان ورزش استان مهم نیست.

فرزاد تأکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان لرستان باید به هیأت‌های موفق نگاه ویژه‌ای داشته باشد و با توجه به عملکرد، انتظار داریم حمایت‌های بیشتری از دوچرخه‌سواری شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار