نماینده مردم آستانه به تابناک گفت ؛
تابناک / محمدحسین قربانی، طی گفت و گویی ، ضمن تبریک روز خبرنگار به همه فعالان این عرصه جایگاه این افراد را بسیار رفیع و ارزشمند دانست.
کد خبر: ۲۷۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰ 08 August 2016
تابناک / محمدحسین قربانی، طی گفت و گویی ، ضمن تبریک روز خبرنگار به همه فعالان این عرصه جایگاه این افراد را بسیار رفیع و ارزشمند دانست.






به گزارش تابناک گیلان،
نماینده مردم شریف آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی ، در ابتدا یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه و خبر به ویژه شهید صارمی را گرامی داشت و افزود: باعث افتخار است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک روز برای گرامی داشت و خداقوت به کسانی که در عرصه خبر و اطلاع رسانی در حال جهاد هستند در نظر گرفته شده است.

قربانی خبرنگاری را جز یکی از شغل های پر تحمل، سخت، پرحادثه و پرحاشیه دانست و ادامه داد: عزیزانی که در این عرصه فعالیت می کنند پویایی و رونق جامعه را بر تمایلات شخصی خود ارجحیت می دهند و همین امر یکی از نکات بارز خبرنگاران است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مولفه های توسعه همه جانبه بحث رسانه و خبررسانی است و خوشحالیم که این امر نیز در نظام جمهوری اسلامی دیده شده و امیدواریم تمامی عزیزان خبرنگار با سه مولفه شجاعت، امانت داری و صداقت در خبر بتوانند نقشی را که عرصه خبر در توسعه دارند به خوبی ایفا کنند.

قربانی در ادامه به نقش خبرگزاری تابناک گیلان نیز در استان اشاره کرد و اظهار داشت: این خبرگزاری با توجه به اینکه با شرایط و محدودیت هایی شروع به کار کرد خیلی زود توانست در حوزه استان مخاطبین بسیار خوبی برای خود جذب کند به علاوه اینکه نسبت به مسائل مطروحه در استان تاثیرگذاری خود را بارها نشان داد و علت این موفقیت همان مولفه های شجاعت، امانت داری و صداقت است.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار