عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: 98 میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا پل امام رضا(ع) در میدان دفاع مقدس تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۲۷۳۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 07 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حکمت‌الله داودی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که ظهر امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با بیان اینکه پل امام رضا(ع) در دو فاز اجرا می‌شود، اظهار کرد: در مرحله‌ اول این پل باید تا یک قسمتی به اتمام برسد که پیرامون نحوه‌ فراز و فرود آن باید تصمیم‌گیری شود.

وی افزود: اگر پل در انتهای مولوی پایین بیاید، برآورد هزینه آن 5 میلیارد تومان بوده و اگر تا میدان دفاع مقدس فراز و فرود آن انجام شود، هزینه برآورد آن 75 میلیارد تومان است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: اگر در میدان تره‌بار پل توقف شود حجم بار ترافیک به میدان دفاع مقدس هدایت می‌شود که باید تدابیری برای رفع آن اندیشید.

این مسؤول بابیان اینکه اگر پل زیرگذر دفاع مقدس از جنوب به شمال اجرا شود، ترافیک در میدان دفاع مقدس برطرف می‌شود که برای احداث آن 23 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، خاطرنشان کرد: 98 میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا پل امام رضا(ع) در میدان دفاع مقدس تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه اگر طرح گذرگاه‌های عابر پیاده تکمیل شود، بخش عمده تردد عابران پیاده برطرف می‌شود، یادآور شد: در مسیرهایی که پل فوق تعریف شده است یک هزار واحد پارکینگ احداث می‌شود که تحقق این مهم مشکلات بسیاری از شهروندان قزوینی را در پارک کردن خودرو برطرف می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: تلاش می‌شود تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده پل امام رضا(ع) به بهره‌برداری برسد و با تأمین مالی روند احداث پل متوقف نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار