دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل اهمیت دادن به افراد و مدیران شایسته و برنامه‌محور را بدون لابی‌گری‌ها یادآور شد و گفت: مشکل مدیریتی استان اردبیل چه در دولت گذشته و چه دولت فعلی لابی‌گری‌هاست در حالی که انتظار می‌رود مدیران ناشایست و نالایق کنار گذاشته شده و افراد توانمند در صحنه‌های مدیریتی حضور پیدا کنند.

کوهی ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران را یادآور شد و تصریح کرد: غفلتی که شورا، شهرداری و مسئولان در این زمینه داشته‌اند، غفلت نابخشودنی است چراکه امروز به روایتی ۶۵ هزار بیکار و به روایتی دیگر ۱۵۰ هزار بیکار در استان اردبیل چشم انتظار ایجاد فرصت‌های اشتغال هستند.

* اگر استعغا ندهند بسیاری از پشت پرده ها را خواهم گفت

وی به ناکار‌آمدی مدیریتی فوتبال در استان اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: به جای رکود در این رشته ورزشی پرطرفدار باید فوتبال محلات را تقویت کنیم و از ظرفیت بزرگان فوتبال دهه ۵۰ و ۶۰ این استان استفاده کرده و فوتبال محلات را نیز تقویت کنیم.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل بیان کرد: اعلام می‌کنم که رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل باید استعفاء دهد وگرنه بسیاری از موضوعات پشت پرده را رسانه‌ای خواهم کرد.

کوهی ادامه داد: هم ورزش و جوانان و هم مسئولان هیئت فوتبال نسبت به مطالبات به‌حق جوانان عملکردی ضعیف و غیر‌قابل قبول داشته‌اند و در حالی که در سال‌های گذشته در هر محله‌ای شاهد حضور جوانان در فضاهای ورزشی بودیم امروز به جای آن قلیان‌سرا‌ها و کافه سنتی‌ها پاتوق جوانان ما شده است.

وی با ابراز ناراحتی و نگرانی از وضعیت نامناسب و رکود ورزشی در این استان به ویژه در رشته‌هایی همچون فوتبال، کشتی فرنگی یا دیگر رشته‌های پرطرفدار، گفت: امروز نه تنها از توان و تجربه پیشکسوتان استفاده نمی‌کنیم بلکه دست به نخبه‌کشی زدیم و به هر دلیل تلاش می‌کنیم تا نخبگان‌مان را از این استان فراری دهیم.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل عنوان کرد: این رویکرد مخالف تلاش جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به عزت جهانی و بین‌المللی است که امروز به برکت خون شهدا شاهد زانو زدن استکبار جهانی در برابر اراده این ملت هستیم که قطعاً ادامه این فرایند باید به همت و تلاش نمایندگان انجام شود.

کوهی ضرورت پاسخگویی مسئولان و متولیان ورزشی را در قبال انحرافات و توسعه فضاهای ناسالم تربیتی جوانان و نوجوانان یادآور شد و گفت: اگر مسئولان ورزش ما که اغلب نالایق هستند کنار بروند ما با سرمایه‌گذاری مطلوب‌تر می‌توانیم فوتبال، والیبال، بسکتبال و کشتی‌مان را احیا کنیم.

* بستگان و فامیل افضلی فرد در تامین اجتماعی استخدام می‌شود

وی با اصلاح اظهارات اخیر خود مبنی بر ضعیف بودن نمایندگان، افزود:‌ اعلام می‌کنم که برخی از نمایندگان نظیر نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار و خلخال و کوثر ضعیف عمل کرده و درصدد جلب رضایت مردم نیستند.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل با حمایت از استانی شدن انتخابات مجلس گفت: اگر از مصطفی افضلی‌فرد نماینده اردبیل در مجلس در دوره نهم حمایت نکردیم، مقصر آن جبهه متحد بود.

کوهی با انتقاد از یکی از نمایندگان اردبیل که قصد دارد همه دستاوردهای مجلس را به نام خود ثبت و ضبط کند، بیان کرد: ایرادی که به افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل گرفته می‌شود این است که اعلام می‌کنند نفوذ وی در مدیریت تأمین اجتماعی به حدی است که بستگان و فامیل خود را در این مجموعه استخدام می‌کند.

وی ادامه داد: نزدیک است که در آستانه انتخابات عده‌ای به شکل ناجوانمردانه اقدام به توزیع شب‌نامه‌ها بکنند که انتظار می‌رود خود نماینده سوء ذهنیت‌ها را برطرف کند.

به گزارش فارس، دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل به فروکش کردن مسئله تغییر مسیر راه‌آهن اشاره کرد و یادآور شد‌: پیش‌بینی می‌شود در آستانه انتخابات مجلس طرح چنین موضوعات حاشیه‌ای باز هم خوراک عده‌ای شود.