عملیات احیا و اصلاح سیستم تهویه نیروگاه دوم سد شهید عباسپور، طراحی و ساخت ایرواشر نیروگاه دوم در بخش فنی و مهندسی نیروگاه شهیدعباسپور به اجرا در آمد.
کد خبر: ۲۶۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 31 July 2016
 مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور در این رابطه گفت: به منظور احیا و بازسازی سیستم تهویه نیروگاه دوم سد شهید عباسپور طی جلساتی برنامه ریزی و اجرای بخش های مختلف این پروژه در دستور کار واحدهای فنی قرار گرفت و یکی از مهمترین این فعالیت ها طراحی و ساخت ایرواشر نیروگاه دوم بود که این مهم با استفاده از منابع فنی و تجهیزات موجود در شرکت طراحی و مورد اجرا درآمد.

"سید حمید صالحی" در ادامه با اشاره به اینکه "ایرواشر" در نیروگاه وظیفه تهویه هوای ورودی به نیروگاه و تنظیم میزان رطوبت و دمای آن را بر عهده دارد، افزود: تهویه مطبوع و جلوگیری از ورود گرد و غبار به نیروگاه که موجب تخریب روغن های هیدرولیکی و کارت های الکتریکی سیستم ها را در پی خواهد داشت از دیگر وظایف ایرواشر در نیروگاه محسوب می شود.

صالحی خاطرنشان کرد: در جریان طراحی و ساخت داخلی ایرواشر به دست کارشناسان فنی سد و نیروگاه شهید عباسپور، علاوه بر دستیابی به کیفیت مطلوب عملکرد این دستگاه حیاتی در نیروگاه، افزون بر 500 میلیون ريال صرفه جویی ارزی حاصل شده است.
برچسب ها: ایرواشر ، سد شهید عباسپور ، نیروگاه دوم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار