مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: کمیته داوری یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان از بین 64 تعاونی ،چهار تعاونی را برای حضور در مرحله کشوری انتخاب کرد.
کد خبر: ۲۶۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 31 July 2016
حسن نوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع 64 تعاونی ثبت نام کننده استان در یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر،11 تعاونی برتر استانی توسط کمیته داوری استان انتخاب شده اند و از بین 11 تعاونی برتر استانی، پنج تعاونی نیز به مرحله کشوری راه یافتند.
وی افزود: تعاونی های منتخب در گرایش های مختلف کشاورزی، حمل و نقل، صنعتی، معدنی، فراگیر ملی و فرش می باشند که پس از بررسی های به عمل آمده توسط کمیته داوری استانی انتخاب شدند.
نوری اظهارکرد: جشنواره تعاونی های برتر همه ساله و در راستای شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم کردن زمینه های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه پروری در بخش های مختلف اقتصادی در کل کشور برگزار می شود و یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر نیز در شهریور ماه سال 1395 برگزار خواهد شد.
در خراسان شمالی 410 واحد تولیدی و صنعتی با 13 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و 10 هزار کارگر فعال است که طبق آمار 20 درصد از کارگران بیمه شده استان در حوزه صنعت و معدن فعالیت دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار