با حضور مسؤولان استانی و شهری، مجتمع خدماتی و رفاهی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین در روستای لیا کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۲۶۸۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ 28 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، هدایت‌الله صفری در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع خدماتی و رفاهی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین که با حضور مسؤولان استانی و شهری برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در روستای لیا صورت گرفت، اظهار کرد: مساحت این مجتمع یک هزار و 64 متر مربع بوده که زمین مربوطه به مبلغ 100 میلیون تومان اهدا شده است.

وی افزود: مقرر شده ساخت مجتمع خدماتی و رفاهی با اعتبار 500 میلیون تومان از منابع کمیته امداد امام خمینی تأمین شود تا مددجویان زیر پوشش این نهاد به کسب درآمدزایی مشغول شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین با اشاره به اینکه نمایندگی کمیته امداد امام خمینی در دانسفهان، شال و ارداق داریم، بیان کرد: هر سه این نمایندگی تبدیل به اداره کمیته امداد امام خمینی می‌شود.

صفری یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی در راستای چابک‌سازی و کوچک‌سازی تلاش می‌کند به همین دلیل طی ساختار جدید در بخشداری‌ها، اداره این نهاد را نداریم.

این مسؤول بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی استان قزوین به شرطی مجوز نهاد یاد شده را از کمیته امداد کشور أخذ کرده که ساختمان این اداره‌ها به صورت رایگان باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین ادامه داد: مستقر کردن نیروی انسانی با کمیته امداد امام خمینی است که در این راستا اقدامات لازم انجام شده و امیدواریم در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

صفری گفت: ارائه خدمات به جامعه هدف از مهم‌ترین وظایف کمیته امداد امام خمینی است و در این راستا از انجام هر کاری کوتاهی نمی‌کند تا بتواند بیشتر مشکلات این قشر جامعه را برطرف کند.

وی عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی با ارائه خدمات مختلف تلاش می‌کند تا مددجویان زیر پوشش این نهاد را توانمند کند و ضمن خارج شدن از چتر حمایتی کمیته امداد، بتوانند مخارج و هزینه‌های روزمره زندگی خود را تأمین کنند.

گفتنی است در این مراسم فریدون همتی استاندار قزوین، منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، روح‌الله بابایی‌صالح نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار