عملیات اجرایی ساخت مجتمع اقتصادی و خدماتی کمیته امداد در روستای ارداق از توابع بخش دشتابی با حضور استاندار قزوین آغاز شد.
کد خبر: ۲۶۸۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 28 July 2016
به گزارش تابناک از قزین به نقل از خبرنگار مهر، ظهر پنجشنبه در مراسمی با حضور فریدون همتی استاندار قزوین، روح الله بابایی صالح نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی ومسئولان استانی کلنگ احداث مجتمع اقتصادی و خدماتی در روستای ارداق از توابع بخش دشتابی بویین زهرا به زمین زده شد.

این مجتمع در زمین اهدایی شورای اسلامی شهر ارداق به مساحت ۱۰۶۴ مترمربع با ۵ میلیارد ریال اعتبار ساخته می شود و دارای بازارچه ای با ۱۸ باب واحد تجاری است که با افتتاح آن برای ۲۵ نفر به صورت مستقیم و ۳۵ نفر غیر مستقیم شغل ایجاد می شود.

هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین در مراسم کلنگ زنی این مجتمع اقتصادی اظهارداشت: کمیته امداد در راستای توانمند سازی مددجویان خود و حرکت در مسیر خودکفایی افراد تحت پوشش اجرای طرح های اقتصادی را در او لویت برنامه های این نهاد قرار داده است.

وی افزود: برای تحقق اسناد بالادستی و تقویت روحیه کار و تلاش و خروج از محدوده پوشش کمیته امداد با راه اندازی مجتمع های اقتصادی زمینه اشتغالزایی مددجویان فراهم شده و این افراد نه تنها از پوشش ما خارج می شوند بلکه قادر خواهند بود برای دیگران نیز شغل ایجاد کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین تصریح کرد: تاکنون ۸۳۵۰ خانواده کمیته امداد در استان توانمند شده اند و امسال نیز با ایجاد شغل برای ۵۲۰ خانواده مددجو زمینه توانمند شدن افراد مهیا شده است.

صفری از شورای اسلامی روستای ارداق در خصوص اهداء زمین رایگان برای احداث مجتمع اقتصادی تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار