بسته خبری؛
بسته خبری "پربازدیدها" محبوب ترین و پربازدیدترین خبرهای یک هفته اخیر که توسط تابناک خوزستان منتشر شده اند را برای عموم مخاطبان قرار داده است.
کد خبر: ۲۶۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 28 July 2016
استاندار: روحانی مخالف انتقال آب کارون است/ ابتکار: هیچ مجوزی برای انتقال اب کارون صادر نشده است

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان هم در برنامه تلویزیونی که با حضور ابتکار در شبکه استانی سیمای خوزستان پخش شد در پاسخ به خبرنگار صدا و سیما گفت: قبلا هم گفته ام که آقای روحانی در سفر خود به اهواز تاکید کرده است که با طرح های انتقال اب کارون مخالف است و موضع بنده هم موضع رئیس جمهور و دولت در این رابطه است. (جزئیات بیشتر)





تساوی خارج از خانه استقلال خوزستان و نفت/ شکست خانگی فولاد

هفته اول شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته برگزار شد.

این هفته برای نمایندگان خوزستان با دو تساوی خارج از خانه و یک شکست خانگی رقم خورد. (جزئیات بیشتر)





ترخیص خودروهای اروندی فقط با کارت شهروندی

اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در نشست هماهنگی برای استقرار گیت های ورودی و خروجی منطقه آزاد اروند گفت: از هفته گذشته با اعمال محدودیت نیروی انتظامی برای شماره گذاری خودروهای پلاک اروندی باتوجه به محل سکونت و هویت افراد، مقرر کردیم که ترخیص این خودروها با ارائه کارت شهروند اروندی صورت گیرد. (جزئیات بیشتر)





شرجی نفس‌های خوزستان را گرفت

گرمای بی‌امان در این استان تا به امروز از موضع خود کوتاه نیامده و همچنان در مسیر صعودی و یا یکنواخت سیر می‌کند و باعث شده است تا در کارهای روزانه شهروندان مشکل ایجاد کند. (جزئیات بیشتر)





پتروشیمی اولویت نخست ایجاد اشتغال نیست

استاندار خوزستان بیان اینکه پتروشیمی اولویت نخست ایجاد اشتغال نیست، گفت: احداث و راه‌اندازی پتروشیمی بسیار هزینه‌بر است و با 1.5 میلیارد دلاری که باید صرف احداث یک واحد پتروشیمی شود، می‌توان هزاران شغل خانگی ایجاد کرد. (جزئیات بیشتر)





تیراندازی به یک جایگاه گاز در آبادان

یک مقام آگاه روز یکشنبه با تایید این خبر  گفت: در پی این تیراندازی که در آن سرنشینان پژوی نقره ای رنگ به کلاشینکف مجهز بودند، هنگامی که نگهبان جایگاه قصد واکنش داشت مردان مسلح به سمت وی شلیک کرده و پس از زهرچشم گرفتن منطقه را ترک کردند. (جزئیات بیشتر)





لزوم فرهنگ سازی مهارت آموزی در خوزستان

عبدالنی سواعدی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین نیاز های ما فرهنگ سازی مهارت آموزی در استان باتوجه به ظرفیت های مناسب ایجاد شده در بخش های دولتی و خصوصی می باشد. (جزئیات بیشتر)





زمین‌های کشاورزی خوزستان به دلیل عدم تامین آب رها شده اند

علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر بابیان اینکه انتقال آب اصلاً توجیه اقتصادی ندارد خاطرنشان ساخت: امروز خیلی از زمین‌های کشاورزی خوزستان به خاطر اینکه نتوانسته‌ایم آب آنها را تأمین کنیم رهاشده‌اند. (جزئیات بیشتر)





9 مصدوم در یک حادثه آتش سوزی در اهواز

رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: حادثه آتش سوزی در منطقه پردیس اهواز 9 مصدوم برجای گذاشت. (جزئیات بیشتر)





کیانی‌زاده به پاراالمپیک می رود

فرامرز کیانی زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از سوی وزارت ورزش و جوانان جهت اعزام به پارالمپیک 2016 ریو انتخاب شد. (جزئیات بیشتر)


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار