جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان در بندرلنگه در 24 ساعت گذشته دو میلیون و 700 هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان کشف شد.
کد خبر: ۲۶۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 26 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سرهنگ علی اصغر خرم روی روز سه شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: این محموله که ارزش آن دو میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد شده با تلاش تیم اطلاعاتی و با اجرای طرح های مقابله با قاچاق کالا و ارز در بندرلنگه کشف شده است.

وی در تشریح کشف این محموله، گفت: ماموران انتظامی شهرستان بندرلنگه ، حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه پژو پارس مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

سرهنگ خرم روی بیان داشت: راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس به سمت محورهای خاکی و فرعی متواری شد و در نهایت خودرو بدون صاحب، حوالی روستای گلشن شناسایی و کشف شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بازرسی از خودرو ، 296 هزارنخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال کشف شد.

وی ادامه داد : همچنین درپی دریافت خبری مبنی بر انبار محموله سیگار قاچاق در بیابان های حوالی روستای رستاق، ماموران انتظامی بندرلنگه به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل، دو میلیون و 400 هزارنخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش دو میلیارد و 400 میلیون ریال کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن هشدار به قاچاقچیان که با اقدامات مجرمانه خود ثبات اقتصادی جامعه را تهدید می کنند از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت های اقتصادی غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان بندرلنگه در 240 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار