در محکومیت آل‌سعود، صورت گرفت؛
به دنبال اعمال رفتارهای جنایتکارانه رژیم آل سعود جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه محقق اردبیلی تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کرده و خواستار خاتمه پیدا کردن این جریان نفاق‌آلود در عالم اسلام شدند.
کد خبر: ۲۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰ 22 April 2015

به گزارش فارس،در این تجمع اعتراض‌آمیز که با پیشنهاد بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، دانشجویان با سر دادن شعارهای ضد آمریکایی، ضد صهیونیستی، مرگ بر آل سعود و مرگ بر وهابی خواستار پایان دادن دخالت‌های نظامی آمریکا در کشور یمن شده و از سازمان‌های جهانی و بین‌المللی خواستند تا به این کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم یمن در قالب اهرم‌های تهدیدی و فشار اقدام عملی را انجام دهند.

در این تجمع دانشجویان یک صدا فریاد مرگ بر رژیم آل سعود منحوس را سر دادند و خواستار پایان یافتن این عمل ددمنشانه شدند.

 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: با سرکردگی آمریکا رژیم آل سعود جنایت وحشتناکی را در یمن رقم زده که قطعاً تاوان آن‌ را می‌بیند.

حامد حسن‌لی تصریح کرد: استکبار جهانی با ترس و وحشت از فراگیری امپراطوری عظیم امت اسلامی دست به این عمل خباثت‌آمیز زده تا به هر شکل ممکن اتحاد و انسجام امت اسلامی را بر هم بزند.

وی در پایان متذکر شد: تا زمانی که جهان اسلام نیز نتواند به وحدت و همدلی دست پیدا کند غده‌های چرکینی همچون رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار دست به حرکت‌هایی می‌زنند که مخل امنیت و آرامش در منطقه است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار