استاندار قزوین با بیان اینکه بزرگ شدن بدنه دولت بزرگترین آفت اقتصادی کشور است گفت: دولت باید فضای بیرونی را اصلاح کند تا صنعتگران با شرایط سهل‌تری در تولید اقدام کنند.
کد خبر: ۲۶۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 25 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار اقتصادی شاخص، فریدون همتی در مراسم روز صنعت و معدن که دیروز در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین برگزار شد، اظهار کرد: برای خروج از رکود و رسیدن به رونق اقتصادی نیازمند کاهش تصدی گری دولت و مشارکت دادن بخش خصوصی و مردم در فعالیت ها هستیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: البته دولت باید فضای بیرونی را اصلاح کند تا صنعتگران با شرایط سهل تری در تولید اقدام کنند و دغدغه کمتری داشته باشند و باید بخش خصوصی برای رقابت پذیری و تولید کیفی اقدام کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بزرگ شدن بدنه دولت بزرگترین آفت اقتصادی کشور است و کار به جایی رسیده که دیگر تامین هزینه های حقوق کارمندان نیز مشکل شده و باید این شرایط اصلاح شود.

همتی با بیان اینکه در سراسر کشور بیش از هفت هزار و ۵۰۰ واحد با کمک دولت در مسیر تولید قرار خواهند گرفت، افزود: سهم استان قزوین ۴۰۰ واحد در بخش سرمایه در گردش و ۳۰۰ واحد در سایر بخش هاست که تحت پوشش خدمات حمایتی دولت قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: امروز در شرایط بسیار خاصی هستیم و نباید در تولید وقفه ایجاد شود زیرا در این صورت اشتغال هم تحت تاثیر قرار گرفته و چالش ها بیشتر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار