با هدف کنترل هوشمند آب؛
رییس اداره آب و فاضلاب روستایی شیروان گفت: امسال 18 دستگاه سامانه اتوماسیون آب روستایی در روستاهای این شهرستان نصب و راه اندازی شد.
کد خبر: ۲۶۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 24 July 2016
حسین جوان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: دستگاه های مزبور در مجتمع دولو، شرکانلو، الله آباد، هنامه و روستای بیگان به منظور کنترل هوشمند جریان آب، جلوگیری از سرریز آب و کاهش درصد هدر رفت آب نصب و راه اندازی شده است.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته گفت: همچنین 8 دستگاه کلریناتور مایعی خودمکش و 10 دستگاه کلریناتور گازی در 9 مجتمع روستایی شیروان و یک روستای اسلام آباد کارخانه قند نصب و راه اندازی شده است که 38 روستای بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه را تحت پوشش قرار می دهد.
جوان از تهیه و تعویض و نصب و راه اندازی 11 مورد الکترو پمپ در مجتمع قلعه بیگ، خانلق، مجتمع قلجق، مجتمع دوین، سرچشمه دوین، مجتمع تکمران( ایستگاه پمپاژ یانبلاغ و ایستگاه پمپاژ کلاته توپکانلو و پمپ داخل سد بارزو)، مجتمع الله آباد(ایستگاه پمپاژ امیر آباد) رضا آباد غربی و ملاباقر خبر داد.
به گفته رییس اداره آب و فاضلاب روستایی شیروان تعداد انشعابات آب روستایی در این شهرستان 19 هزار و 27 مورد است که هم اکنون 124 روستا این شهرستان با جمعیت 61 هزار و 529 نفر در قالب 14 هزار و 535 خانوار تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی این شهرستان هستند.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار