دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد از تجمع دانشجویان یزد در اعتراض به جنایات آل سعود در جوار گلزار شهدای گمنام در حسینیه امیرچخماق یزد خبر داد.
کد خبر: ۲۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱ 22 April 2015

به گزارش تابناک یزد، سامان نیازی اظهار داشت: تجمع بزرگ دانشجویان انقلابی استان یزد با هدف محکوم کردن جنایات آل سعود هم در بحث حمله به یمن و هم دخالت‌های نابه‌جا در امور کشورهای منطقه و هم اتفاق فرودگاه جده است.

وی با بیان اینکه اقدامات آل سعود در منطقه، مسلمانان جهان را آزرده کرده است، افزود: این اقدامات وحشیانه، دانشجویان استان یزد را نیز بر آن داشت تا در تجمعی به این حرکت‌ها اعتراض کرده و آن را محکوم کنند.

نیازی با بیان اینکه دشمنان با برخی اقدامات خود به دنبال تقویت جنگ میان شیعه و سنی یا عرب و عجم هستند و می‌خواهند در بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند، تصریح کرد: دانشجویان ما هوشیارانه در این تجمع اعلام خواهند کرد که هدف اصلی آنها، محکوم کردن جنایات آل سعود است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد خاطرنشان کرد: آل سعود و حامیان جنایات آن باید بدانند که دوران وحشیگری سال‌هاست به پایان رسیده و در عصر جدید مسائل با صلح و گفت‌وگو حل می‌شود.

نیازی ادامه داد: برای پایان تجاوز نظامی به یمن، معتقد به اجرای طرح چهار مرحله‌ای ایران هستیم و دانشجویان استان یزد این موضوع را نیز در اجتماع خود اعلام خواهند کرد.

وی اظهار داشت: اجتماع بزرگ دانشجویان استان یزد قرار است فردا، پنج‌شنبه سوم اردیبهشت‌ماه از ساعت 17:30 در میدان امیرچخماق و در جوار پیکر هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس برگزار شود.

به گزارش فارس، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد خواستار حضور هر چه گسترده‌تر دانشجویان انقلابی استان یزد برای محکوم کردن جنایات آل سعود در این اجتماع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار