تابناک: در راستاي گسترش فعاليت هاي علمي و تحقيقاتي و تقويت ارتباط دانشگاه با صنعت ، تفاهم تامه همكاري بين دانشگاه و شركت ايساكو تأمين كننده خدمات پس از فروش ايران خودرو منعقد شد .
کد خبر: ۲۶۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 22 April 2015

به گزارش تابناک به نقل از آنا، دكتر مهران مجلسي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خميني شهر رمز موفقيت دانشگاه را حركت به سمت اقتصاد دانش بنيان و توسعه تحصيلات تكميلي و توليد علوم جديد در راستاي توليد ثروت خواند و گفت : امروز جمعيت دانشجوي كشور 6 درصد جمعيت كشور است و همه بايد تلاش كنند دانشگاه آزاد اسلامي در ارتقاء سطح علمي كشور بيش از گذشته نقش ايفا نمايد و ابعاد مختلف علمي ، پژوهشي و فرهنگي دانشگاه به آحاد جامعه معرفي شود و تا كنون دانشگاه در عرصه هاي علمي و سياسي كشور پرچمدار واقعي بوده و اين دستاورد بايد صيانت گردد . وي شتاب علمي كشور را دغدغه مسئولين كشور و دانشگاه آزاد اسلامي برشمرد و افزود : تحولي عظيم در دانشگاه آزاد اسلامي رخ داده و در حال حركت به سمت دانشگاه كارآفرين و دانش بنيان هستيم كه در اين مسير گام ها و سندهاي خوبي برداشته و تدوين شده است .

رئيس دانشگاه ادامه داد : حضور مؤثر و اثرگذار دانشگاه در جامعه صنعتي را ضرورتي اجتناب ناپذير برشمرد و تأكيد كرد در راستاي درآمدزايي غير شهريه اي و توجه ويژه به حضور جامعه علمي كشور در صنعت ، دانشگاه آزاد اسلامي به كانون تبادلات علمي و صنعتي تبديل شده كه بر كسي پوشيده نيست .

مجلسي با بيان اينكه انعقاد تفاهم نامه همكاري بين دانشگاه آزاد اسلامي خميني شهر و ايساكو براي اولين بار در كشور رقم خورده است اظهار داشت : برگزاري دوره هاي آموزشي و كارگاههاي تخصصي مطابق با نيازهاي ضروري صنعت ، همكاري در اجراي سمينارهاي تخصصي ، پذيرش پرسنل صنعتي در دوره هاي مختلف آموزشي ، تأمين تجهيزات كمك آموزشي ، تأمين خودروهاي مورد نياز دوره هاي آموزشي و آموزش مدرسين صنعتي از مهمترين توافقات صورت گرفته دانشگاه با صنعت در تفاهم نامه همكاري است .

رئيس دانشگاه در بخش ديگري از سخنان خود گفت : از مزيت هاي تفاهم نامه همكاري حضور قوي و مستمر صنعت در بخشهاي مختلف آموزشي و پژوهش دانشگاه است كه راه براي حضور پر رنگ و پرنشاط صنعتگران و شركت هاي صنعتي و خدماتي در محيط علمي و آكادميك فراهم شده و مقدمه اي براي فعاليت هاي گسترده تر در راستاي نيل به اهداف متعالي سند چشم انداز دانشگاه است .

مجلسي در پايان ابراز اميدواري كرد با استفاده از خرد جمعي ، مشورت و تقويت شوراهاي راهبردي در توسعه همه جانبه دانشگاه اقدامات مؤثر و اثربخش بيشتري انجام پذيرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار