مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری هرمزگان از الکترونیکی شدن ساز و کار پرداخت عوارض سالانه خودروها در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲ 18 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهرداد یزدانی صبح امروز در نشست کارگروه دفاتر پیشخوان دولت استان هرمزگان، عنوان کرد: در راستای شفاف‌سازی اخذ عوارض سالیانه خودروها در سطح استان و برای رفاه حال هم استانی‌ها در پرداخت عوارض سالیانه به‌زودی نرم‌افزار الکترونیکی پرداخت عوارض سالیانه خودرو  در تمامی شهرهای استان با محوریت دفاتر پیشخوان خدمات دولت راه‌اندازی می‌شود.
 
وی اضافه کرد: پرداخت الکترونیکی عوارض سالیانه خودروها در هرمزگان از طریق دفاتر پیشخوان در شهرهای مختلف استان صورت خواهد گرفت.
 
دبیر کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان هرمزگان تصریح کرد: با همکاری اداره‌کل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان و دفاتر پیشخوان این خدمت به‌زودی برای رفاه حال هم‌استانی‌ها در تمامی دفاتر پیشخوان دولت فعال خواهد شد و صاحبان خودرو اعم از سواری و وانت‌بارها می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان به آسانی و کمترین زمان ممکن عوارض سالیانه خود را به شهرداری محل سکونت خود پرداخت کنند.
 
یزدانی در خصوص مزایای الکترونیکی شدن پرداخت عوارض سالیانه خودرو از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت در شهرهای مختلف استان، اظهار داشت: این طرح باعث کاهش تردد مردم به شهرداری‌ها، جلوگیری از دور زدن قانون، حمایت از دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان و تسریع در انجام امور ارباب رجوع می‌شود.
 
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست صاحبان برخی دفاتر ict روستایی در مناطق مختلف  مبنی بر تبدیل وضعیت به دفاتر پیشخوان خدمات دولت این درخواست‌ها در کارگروه بررسی و با تبدیل وضعیت برخی دفاتر موافقت به‌عمل آمد.
 
وی خواستار شفافیت درآمدها و هزینه‌های انجمن صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت شد و بیان داشت: انجمن صنفی دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان باید در خصوص میزان درآمدها و هزینه‌ها شفاف‌سازی کند و اطلاعات مورد نیاز را در این خصوص در اختیار کارگروه دفاتر  پیشخوان دولت در استان قرار دهند.
 
یزدانی گفت: همچنین در این جلسه تقاضای تأسیس چند دفتر پیشخوان جدید در مناطق مختلف استان مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به کافی بودن دفاتر فعلی در استان تأسیس دفاتر جدید به آینده موکل شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار