مدیرکل فناوري اطلاعات و ارتباطات استانداري هرمزگان از الكترونيكي شدن ساز و كار پرداخت عوارض ساليانه خودروها در هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۲۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 18 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهرداد يزداني در نشست كارگروه دفاتر پيشخوان دولت استان هرمزگان، عنوان كرد: در راستاي شفاف سازي اخذ عوارض ساليانه خودروها در سطح استان  و  جهت رفاه حال هم استاني ها در  پرداخت عوارض ساليانه  به زودي نرم افزار الكترونيكي پرداخت عوارض ساليانه خودرو  در كليه شهرهاي  استان با محوريت دفاتر پيشخوان خدمات دولت راه اندازي مي‌شود.
 
وي اضافه كرد: پرداخت الكترونيكي عوارض ساليانه خودروها در هرمزگان از طريق دفاتر پيشخوان در شهر‌هاي مختلف استان صورت خواهد پذيرفت.
 
دبير كارگروه دفاتر پيشخوان خدمات دولت استان هرمزگان تصريح كرد: با همكاري اداره كل امور شهري و شوراهاي استانداري هرمزگان و دفاتر پيشخوان  اين خدمت به زودي جهت رفاه حال هم استاني‌ها در كليه  دفاتر پيشخوان دولت فعال خواهد شد و صاحبان خودرو اعم از سواري و وانت بارها مي‌توانند با مراجعه به دفاتر پيشخوان به آساني و كمترين زمان ممكن عوارض ساليانه خود را به شهرداري محل سكونت خود پرداخت كنند.
 
يزداني در خصوص مزاياي الكترونيكي شدن پرداخت عوارض ساليانه خودرو از طريق دفاتر پيشخوان خدمات دولت در شهرهاي مختلف استان، اظهار کرد: اين طرح باعث كاهش تردد مردم به شهرداري‌ها ، جلوگيري از دور زدن قانون، حمايت از دفاتر پيشخوان خدمات دولت در استان و تسريع  در انجام امور ارباب رجوع مي‌شود.
 
مدیرکل فناوري اطلاعات و ارتباطات استانداري هرمزگان خاطرنشان كرد: با توجه به درخواست صاحبان برخي دفاتر  ict   روستايي در مناطق مختلف مبني بر تبديل وضعيت به دفاتر پيشخوان خدمات دولت اين درخواست‌ها در كارگروه بررسي و با تبديل وضعيت برخي دفاتر موافقت به عمل آمد.
 
وي خواستار شفافيت درآمدها و هزينه‌هاي انجمن صنفي دفاتر پيشخوان خدمات  دولت شد و بيان کرد: انجمن صنفي دفاتر پيشخوان دولت در سطح استان بايد در خصوص ميزان درآمد‌ها و هزينه‌ها شفاف سازي كند و اطلاعات مورد نياز را در اين خصوص در اختيار كارگروه دفاتر  پيشخوان دولت در استان قرار دهند.
 
يزداني گفت: همچنين در اين جلسه تقاضاي  تاسيس چند دفتر پيشخوان جديد در مناطق مختلف استان مورد بررسي قرار گرفت  كه با توجه  به كافي بودن  دفاتر فعلي در استان تاسيس دفاتر جديد به آينده موكل شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
پرداخت عوارض خودرو باید مثل پرداخت قبوض آب برق آسان شود ک نیاز به مراجع حضوری نداشته باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار